SLIJPEN

dopeling

Actieve deelnemer
16 mrt 2008
447
6
Arnhem
Slijpen zou een aparte rubriek kunnen zijn op dit forum. Slijpen is een zeer belangrijk onderdeel voor de vakman en doe het zelver om met succes te werken met zijn of haar gereedschap.
Ik zet hier bij het volgende stuk op het forum dat over slijpen gaat, omdat ik het een zeer informatief en goed geschreven stuk vind en daarmee een fantastisch voorbeeld van een goede bijdrage. Het stuk gaat over "Arkansas Stenen"
Voor die mensen die de moeite nemen om de 10 engelstalige paginaas te lezen, veel plezier en doe er je voordeel mee.

Attached files
 

borre

Actieve deelnemer
14 jun 2008
538
63
munstergeleen (Lb)
Het is inderdaad te overwegen om van slijpen een aparte rubriek te maken. Vroeger dacht ik namelijk ook dat een beitel scherp was als je je eraan kon snijden. Als men zich er echter wat verder in verdiept en merkt wat een invloed bv een andere snijhoek heeft bij het gebruik van een handschaaf, dan merk je toch dat het een wetenschap op zich is.
Misschien een tip voor de beheerder.

Borre
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.