Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 54 van de 54 EersteEerste ... 444525354
Resultaten 531 tot 534 van de 534
    ik heb 35jr in de grote HVAC gewerkt, dus neem dit als een beroepsmisvorming van mij...
    nu ik de techniek zowat moe ben heb ik mijn gading gevonden in het houtbewerken, en dan in al zijn facetten.
    Het moet wel gezegd zijnde dat ik het liefst met toestellen van 30jr en ouder werk en die vragen dan wel enig opknapwerk en de 35jr technische kennis dan goed van pas komt.

dit is mijn laatste aanwinst;
    zo gekocht DSCF8661.jpg en nu reeds DSCF8737.jpg
    er was geen geleider bij en die ben ik zelf aan het maken. het komt goed. daarna is het de beurt aan mijn vlak- & vandiktebank. foto's volgen.

ivan

@bohanon : dat ziet er mooi uit ;-)

Vraag nav foto van @mhe en reactie van @bohanon: kun je aan de uitstootkant niet gewoon een lange buis plaatsen (mits ruimte, netjes etc natuurlijk) naar de andere kant van de werkplaats? Zodat je aan de ene kant van de werkplaats de schone lucht inblaast en aan de andere kant lucht opzuigt? Volgens mij krijg je dan een maximaal effect, of heb ik dat mis? En moet je dan ook naar een zwaardere motor gaan kijken?
    MatthijsG - al een beetje geworteld in hout.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MatthijsG Bekijk Berichten
    Vraag nav foto van @mhe en reactie van @bohanon: kun je aan de uitstootkant niet gewoon een lange buis plaatsen (mits ruimte, netjes etc natuurlijk) naar de andere kant van de werkplaats? Zodat je aan de ene kant van de werkplaats de schone lucht inblaast en aan de andere kant lucht opzuigt? Volgens mij krijg je dan een maximaal effect, of heb ik dat mis? En moet je dan ook naar een zwaardere motor gaan kijken?
    In andere werkplaatsen zal een buis best een goede oplossing zijn. Voor mij gaat dat niet werken, de buis zou onder een bovenlicht langs moeten. Verder wappert nu het papier uit de kast die aan de andere kant van de werkplaats staat, dus met de circulatie zit het wel goed zo.

-maarten

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2012
    @ bohanon: Kan een interessant project worden Ivan. Maar is meer op zijn plaats en komt beter tot zijn recht onder het hoofdje elektrische gereedschap. Kan misschien verplaatst worden door de moderator.

mvg
    Klaas

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten