Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: gesegmenteerd werk

gesegmenteerd werk

hoe bedenk je zoiets dat het allemaal symetrisch is . bedankt alvast,zag het bij rick en zijn Vasen zien er naar mijn mening erg nice uit :!:

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Re: gesegmenteerd werk

tja symmetrisch. dat is inderdaad erg belangrijk. er is erg veel te vinden op het internet.
    http://www.segmentedwoodturners.org/ is een erg mooi site met werkstukken om bij te kwijlen.

een halve dag meekijken met een andere draaier lijkt me het handigst is mijn ervaring!

rick

pffff die website, ik werd er eerlijk gezegd moe van!
    wat een gave dingen maken ze daar in Amerika, dus dat kan ook nog haha leuke site bedankt!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rickkoorman
    tja symmetrisch. dat is inderdaad erg belangrijk. er is erg veel te vinden op het internet.
    http://www.segmentedwoodturners.org/ is een erg mooi site met werkstukken om bij te kwijlen.

een halve dag meekijken met een andere draaier lijkt me het handigst is mijn ervaring!

rick
    Die website is echt super smullen!!

jaap

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

er zijn helaas weinig gesegmenteerde houtdraaiers in nederland. mensen zoals anton hulst en lei olischlager zijn echt de voorgangers voor dit deel van het houtdraaien. hoemeer mensen hiermee beginnen hoe hoger het nivo wordt. maak allemaal foto's van je werk en plaats deze op het forum. we kunnen nog veel van elkaar leren
    rick

Athanor
    Guest

Rick, in mijn levensfilosofie is elk mens bij wijze van spreken een gesegmenteerd individu, zodat volgens mij ook elke houtdraaier gesegmenteerd is. Vandaar dat het zo'n klus voor mensen is om zicht op je geheel te krijgen

Fons

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

woww wat een overpeinzing..... zet je wel aan het denken hoor

Athanor
    Guest

Rick, het is niet de bedoeling dat je nu stopt met draaien hoor! Niet te veel denken, maar doen!

Fons

haha tijden niet op het forum geweest en dan zien dat er berichten op zijn geplaats ,humor altijd hier. :!:

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

houtenhart alias groene muts,

je bent van harte welkom om eens langs te komen in zwolle. het is vaak het duidelijkst wanneer iemand je alle kleine stapjes laat zien om een gesegmenteerd project te maken. andere forumleden zijn natuurlijk ook van harte welkom!!

Forum Rechten