Power8 Transformer toolox!

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Wat vinden jullie hiervan?
Wat is de kans op succes met deze alles in 1 machine?

Niet dat ik hem wil aanschaffen hor! Maar ben benieuwd naar jullie mening!

 

Heckemann

Post veel
9 feb 2011
1.181
3
zoetermeer.
Iets dergelijks zou bij mij al snel in je achternaam liggen denk ik. Ziet er erg speelgoed uit, niet echt degelijk, bij het boren zie je de hele boel al bewegen. Ik geloof er niet in.

Groet, Rob.
 

burley

Actieve deelnemer
15 jan 2012
346
0
Apeldoorn
Kansloos apparaat, toevallig heeft een kennis met de vorige versie getracht de markt te betreden.
Wilde me een demo geven, maar ik was na 15 seconden al klaar. Bedankt en veel succes....

Zonde om je geld aan uit te geven!
 

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
Wat een creatie.
Daar is heel lang over nagedacht om zoveel apparaten in één machine te proppen.
Maar wat een gammele plastic rommel!
stel dat die box stuk gaat dan zijn er meteen 10 van de 14 machines die stuk zijn.
Een hoog telsell gehalte maar wel met een festool kleurtje
 

Aeolos

Actieve deelnemer
27 nov 2014
315
62
Als ze dit nou in fatsoenlijk staal zouden gieten denk ik dat er wel een markt voor is, maar zo'n spuitgietplastic omhulsel met een paar stukjes dun aluminium gaat em niet worden. Wel erg inventief :)
 

borre

Actieve deelnemer
14 jun 2008
538
63
munstergeleen (Lb)
Het filmpje heeft wel een hoog Hollywood gehalte. Lijkt af en toe op Sylvester S. die zijn M16 uit en in mekaar gooit.
Voor de rest; er is best wel over nagedacht en veel werk in gestoken. Jammer dat het dan,zoals vaak, weer strandt op materiaal en afwerking.

Gr Ed
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.