een prachtig cadeau van Roeland, een zwaluwstaart hulpje

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
We zaten gisteren nog even na te praten, toen we de hele stand van de Open Dag Hout weer in de diverse auto's hadden geladen. Krijg zo ineens van Roeland Brekelmans een prachtige ebbenhouten zwaluwstaart afteken hulpstukje (wat ook een woord) cadeau. Helemaal top gemaakt, en het past ook met een zwaluwstaart verbinding in elkaar, prachtig zuiver gemaakt.
Dit zijn van die gebaren die je wel een beetje raken, ik ben er dan ook zeer mee in mijn schik, dankjewel Roeland!! :D
Is misschien ook wel een mooie gewoonte als een collega houtbewerkers een keer langs komt. Als je bij Jan Pranger komt ga je ook nooit met lege handen naar huis, ook zeer aan te bevelen :lol: !

jaap





Attached files
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Dat gaat storm lopen Jaap. Ik heb al een stapeltje hout klaargezet bij de achterdeur.
Want:
"Goed bezoek is hout waard". "Wie zijn hout niet eert, draait verkeerd". "Beter 1 plank in de hand, dan de lucht van 10". "Wie hout draait, zal lof oogsten". "Wie niet draait, zal op z'n minst goed eten". In ieder geval: hou(t) contact - maakt vrienden!!
vr.gr. Jan Pranger.
http://www.arstorno.nl
 

bas

Actieve deelnemer
4 mrt 2008
110
0
het was ook heel leuk en leerzaam om te zien hoe Roeland die dingen maakt!
Bas
 

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
447
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
jan pranger zei:
Dat gaat storm lopen Jaap. Ik heb al een stapeltje hout klaargezet bij de achterdeur.
Want:
"Goed bezoek is hout waard". "Wie zijn hout niet eert, draait verkeerd". "Beter 1 plank in de hand, dan de lucht van 10". "Wie hout draait, zal lof oogsten". "Wie niet draait, zal op z'n minst goed eten". In ieder geval: hou(t) contact - maakt vrienden!!
vr.gr. Jan Pranger.
http://www.arstorno.nl

En niet te vergeten: hout is nooit afgezaagd!!
 

alm

Actieve deelnemer
9 mrt 2010
36
0
Jan,

zou je de tekeing met maten op het forum kunnen zetten van je prachtige hulpje?

Alm
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.