Tuinberging in Trespa

XXL66

Actieve deelnemer
5 mrt 2009
163
5
hallo,

Ik wil een tuinberging ontwerpen en bouwen gebruikmakend van een houten kaderwerk en afwerken met trespa, onzichtbaar opgehangen in horizontale stroken.
Heeft iemand ervaring met het TS200 ophangsysteem ? Alle tips & advies hierover zijn welkom.

vast bedankt.
 

Paulo1997

Actieve deelnemer
27 dec 2013
259
0
Pijnacker
kende het zelf nog niet maar heb even een video gekeken. ziet er wel netjes uit. heb alleen geen idee van de kosten.
anders zou je zelf ook een french cleat systeem kunnen toepassen voor denk een fractie van de prijs.
 

XXL66

Actieve deelnemer
5 mrt 2009
163
5
youtube video is TS2000 geen TS200, hoewel het erg gelijkend is. Heb indd geen idee van de prijs, zelf een ophangsysteem uitwerken is indd ook een optie. Probleem is wel dat ik max 10mm trespa wil gebruiken en je beperkte diepte hebt om te schroeven. Die schroeven zijn blijkbaar speciaal (conisch ?) en mogelijk niet in andere lengtes verkrijgbaar. Volgens de technische tekeningen gaat de schroef er 5,5mm in en is de klip 6,5mm.
 

Paulo1997

Actieve deelnemer
27 dec 2013
259
0
Pijnacker
ja youtube sprong gelijk naar het ts2000 systeem en ik ging er eigenlijk vanuit dat je dat bedoelde. Als je zelf een systeem maakt dmv french cleats zou de de "haaklatten" ook op het trespa lijmen en een high tack kit.
 

fantic

Post veel
22 mrt 2015
1.272
167
Halverwege Utrecht en Amsterdam
In Waddinxveen zit een handelaar die partijen, o.a. ook Trespa, opkoopt, daar heb ik een tijdje terug voor 35 Euro/mtr wat mooie houtprint 10mm stroken opgehaald.
Hij heeft veel staan, ook allerlei gewoon hout tegen redelijke prijzen en heeft ook wat zaagmachnes om spullen op transport maten te brengen.
Houtsnuffelhal op marktplaats en nee ik heb geen aandelen of ben ik op welke andere manier betrokken bij dit bedrijf.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.