Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

10 duizendste forummer!!

Dit zit er aan te komen. Ik keek gistermiddag en avond maar de teller bleef op 9999 staan, gistermorgen 9990. Die ene kwam er niet meer bij en vandaag moet ik weg, o.a. om wat te regelen voor de Open Dag Hout in september. Het leek me mooi om een schermafdruk te hebben als de teller op 10 duizend staat, dus als iemand dat wil doen graag!

jaap

Ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

woodworking01.jpg

woodworking02.jpg

Edit: beetje slecht leesbaar zo, maar kan ze wel mailen indien gewenst
    Je leert van de dingen die je doet,
    Je kunt alleen spijt hebben van de dingen die je niet hebt gedaan.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Knap werk...ik heb een eeuwigheid zitten klooien en kreeg het niet voor elkaar. Kreeg er bijna stress van..

10000....wow...da's een beste groep mensen. Woodworking.nl is echt een onderdeel geworden van de hobby. Ben blij dat ik het forum lang geleden heb gevonden.
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Geweldig!! Dat gaat lekker zo.
    En straks allemaal naar de open dagen hout en Masave!

Athanor
    Guest
    Geweldig mooi resultaat! Als een van de vroege gebruikers van het forum kan ik zeggen dat het mij veel gebracht heeft, aan kennis en kennissen, houtvrienden en nu zelfs een (momenteel) drukke onbezoldigde taak als secretaris van de stichting Open Dag Hout. Waarvoor Jaap nu ook alweer op stap is

Laten we dit forum in de goede sfeer verder uitbouwen tot de mooiste digitale ontmoetingsplek voor houtliefhebbers op het internet!

Jaap, Proficiat!

Fons

Dat is een mooie mijlpaal. Dit forum heeft mijn (beginnende) hobby zo veel geholpen al, en vormt een fantastische database aan kennis die moeilijk ergens anders te vergaren is. Gefeliciteerd!

Als die nu allemaal naar de Open Dag Hout in Zutphen op 27 september a.s. komen wordt het een daverend succes.
    Groet,
    Pieter

www.houtdraaien.com

Waanzinnig mooi, en we leren allemaal zoveel van elkaar! Doorgaan

Jaap,
    dit toont nog eens aan hoeveel behoefte er is aan een Nederlandstalig forum over houtbewerking.
    Je moet dit goed aangevoeld hebben om het initiatief genomen te hebben om het forum op te richten. Een groot succes dus. Met inmiddels al vele initiatieven rond dit forum. Medemoderator Rick Koorman is daar ook een stuwende kracht in geweest.

Er zijn nu zelfs forum-gereedschappen ;
    En het gaat nog verder, een nieuw initiatieven staan voor de (open-) deur.

We kunnen alleen maar proficiat wensen en dankbaar zijn voor het bestaan van het forum.

Ook de medeforumers met hun 13.962 onderwerpen en 144.640 berichten maken het forum.
    Ook voor het delen van de uitgebreide kennis kunnen ( en moeten we wel) erg dankbaar zijn. In de tijd voor internet en dit forum was het moeilijker om aan zoveel kennis te geraken

Als Belg ben ik trouwens erg blij dat wij in België geen gelijkaardig initiatief hebben. Alles samen op één groot forum is gelijk aan samenbundeling van alle kennis, vragen, filmpjes, foto's enz. maakt het alleen maar beter. En we voelen ons thuis op dit vriendelijke en beschaafde forum;

groeten,
    Ornament

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Geweldig!!
    prachtig forum, niet in de laatste plaats door de respectvolle wijze waarop de leden met elkaar omgaan. Proficiat!!
    Vriendelijke groeten,

Corné

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten