Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Werken model van een molen

2014-05-10 12.04.52.jpg
    Dit schaalmodel (1:10) van een tjasker heb ik gemaakt.
    De vlucht is 50 cm
    Het molentje is gemaakt van eiken.

Foto0333.jpgFoto0324.jpg2013-08-08 20.57.24.jpg2013-08-09 19.23.28.jpg2013-08-15 18.42.07.jpg
    Foto0332.jpgFoto0356.jpg2013-10-12 11.17.46.jpg

Gaaf ! Mooi hoe dat wormwiel is gemaakt, daar (en de rest) zitten heel wat uurtjes werk in.
    Met vriendelijke groet,

Martijn.

Met de fouten die ik maak, creeër ik

www.facebook.com/willemsontwerp
    http://www.willemsontwerp.nl/

Knap hoor. Daar mag je trots op zijn.

Knap gedaan, zeker dat wormwiel! Als ik me niet vergis kwam ik een tijdje geleden zo'n molentje tegen in de Wieden in de Kop van Overijssel, klopt dat?

Knap staaltje modelbouw, met een werkende schroef van Archimedes op de koop toe, zeer mooi. Je eerste foto is ook een topper, het is even zoeken naar wat "model" en wat "echt" is

knap stukje werk. Leuk om de foto's te zien.

Heel mooi gemaakt! Vooral ook hoe het water uiteindelijk weer terug onderin komt zodat je een kringloop krijgt.

Heel gaaf!!

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)
    Mooi gedaan. Het ziet er heel authentiek uit. Ik moet hier ook nog iets soortgelijks neerzetten. Als Nederlander in den vreemde moet je wel de toeristische symbolen hoog houden. Er staan al tulpen in de achtertuin, ik heb miniatuur klompen en nu nog een molen om het compleet te maken.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten