fred's bouwtekeningen

Status
Niet open voor verdere reacties.

geneyn

Actieve deelnemer
5 mrt 2015
119
0
Brugge, BE
heb ze ook eens gedownload uit nieuwsgierigheid. en geen enkel plan is volledig of duidelijk.

het zijn in het beste geval notities bij een schets die hij voor grof geld verkoopt. je denkt beter tijdje na hoe je het wil maken of namaken en dan wat zoeken.
 

Bert2

Actieve deelnemer
13 jan 2014
481
1
Holten
ach het is een slimme vent die met een gelikte website voor ruwweg een halve cent per tekening er een boel van verkoopt. Opmerkelijk genoeg met best wel goede evaluaties. Positief: hij reageert vlot op vragen. Hij moet er ook wel wat voor doen om het in stand te houden.

Ik ga er in ieder geval geen geld aan uitgeven. Is aan een ieder om dat zelf te beoordelen en eventueel de tekeningen zelf bij elkaar te gaan zoeken. Het gaat me eerlijk gezegd wat te ver om ze 1 op 1 op dit forum te plaatsen. Is denk ik ook risicovol.
Uiteraard, indien iemand zich geroepen voelt, kunnen er wel links naar gratis bronnen vermeld worden.
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.106
239
Goeree-Overflakkee
ach het is een slimme vent die met een gelikte website voor ruwweg een halve cent per tekening er een boel van verkoopt. Opmerkelijk genoeg met best wel goede evaluaties. Positief: hij reageert vlot op vragen. Hij moet er ook wel wat voor doen om het in stand te houden.

De amerikaanse variant ben ik niet zo positief over. Was zo dom om me aan te melden, om een gratis tekening te kunnen downen. Krijg nog steeds spam ervan en van soortgelijke andere kluswebsites. Privacyregelgeving hebben ze daar niet geloof ik :(
 
P

Pel

Guest
Kunnen we op dit draadje niet een slotje zetten, zucht?

Groet Pel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.