Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Houtbewerkersforum op OPEN DAG HOUT zondag 25 april!

Beste forumlezers,

We hebben het voor elkaar gekregen. Uw Houtbewerkersforum is live aanwezig op de OPEN DAG HOUT zondag 25 april in Drachten. Kor (kies voor hout) heeft 20 meter tafel geregeld!!! om onze spullen op te kunnen zetten.
    De bezetting bestaat in ieder geval uit: Kor (kies voor hout), Jan Pranger, Jan van Dijk, Roeland Brekelmans, Fons (Athanor), Rick Koorman, Bas(hemski) en Jaap (zo veel mogelijk de namen zoals op het forum bekend zijn) maar iedereen is uiteraard van harte welkom, zowel voor als achter de tafel :lol:
    Als je nog wat moois hebt om te laten zien of te bespreken, neem het dan mee. Het lijkt ons geweldig om een dagje met houtbewerkers door te brengen.

jaap

Re: Houtbewerkersforum op OPEN DAG HOUT zondag 25 april!

Ik zou zeggen: veel plezier allemaal! Ik zit zelf midden in een verhuizing dus ik kan er helaas niet bij zijn. Maar volgend jaar wel hoop ik.

Arthur

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

hallo

ik ben erg benieuwd hoe de open dag hout 2010 zal zijn. tot op heden was ik hier nog niet eerder geweest. hopelijk tot morgen!!!!

rick

als ik mij vrouw zo gek krijg om niet naar de jachttraining met de hond te gaan
    dan kom ik zeker kijken.

Hans

Ik ben er klaar voor
    Alle spullen zijn gepakt, kan ik vroeg vertrekken.
    Dat blauwe fordje met kiesvoorhout achterop is van mij.
    Ik hoop morgen veel mede houtwurmen te zien.

Oant moarn!

Kor

Ik ga nu weg richting Drachten. Ik heb er zin in.
    Die "zonsopgang" is van mij. Kom hem maar bekijken!
    Veel plezier vandaag.
    vr.gr.
    Jan Pranger.
    http://www.arstorno.nl.

vanmorgen ben ik even wezen kijken in drachten. het was erg leuk! de stand van het forum was goed herkenbaar want de mannen daar hadden mooie shirts aan!
    ook leuk was het om de gezichten te zien die bij de hierzo bekende namen horen.
    ik was mijn camera vergeten, maar ik zag Jaap met een camera lopen en ik neem aan dat binnenkort de foto's hier wel zullen verschijnen.
    Bas

We hebben een prachtige dag gehad met ons forum op de Open Dag Hout in Drachten!
    Kor had onwijs veel tafelruimte geregeld (ver over de 20 m) maar gelukkig hadden we ook genoeg spullen om e.e.a. een beetje leuk aan te kleden! Hele aardige forumleden ontmoet en ook opvallend hoeveel mensen ons nog niet kennen.
    Hieronder alvast van foto's van onze forum presentatie.

jaap

van lnr Rick, Haijo, Fons en verderop Kor

Haijo tussen zijn hout

Roelof Brekelmans in actie

Fons (Athanor) legt een bezoeker zijn scary sharp methode uit

Jan Pranger met zijn prachtige draaiwerk

Attached files

Athanor
    Guest

Hallo houtliefhebbers,

Ik heb vandaag een prachtige dag gehad in Drachten bij de Open dag Hout :!:

Bijzonder aangenaam om kennis te maken met verschillende forumleden en uit te wisselen over onze passie! Kor en Jaap hebben het zo georganiseerd, dat ons houtbewerkersforum op uitstekende manier voor het daglicht kon worden gebracht! Jaap had zelfs een uniforme outfit voor de standbemanning geregeld, zodat we er zeer representatief bij stonden. Hulde en dank!!!

Fons

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

hallo forumleden,

wat was het een fantastische dag gisteren!!! ik heb zoveel mensen gesproken en mooie dingen gezien dat ik er niet van kon slapen. ik vond het enorm leuk om eens de mensen achter de namen te ontmoeten. er zijn weer veel goede ideeen geopperd. veel mensen waren enthousiast over het forum en zouden gaan kijken. hopelijk binnenkort dus weer meer forumleden en dus weer meer kennis aan boord. misschien ergens in oktober weer zoiets??

rick

Forum Rechten