Bar & Shield-logo

marcelchopper

Nieuw lid
29 apr 2015
1
0
Goedendag, mijn naam is Marcel en ik heb een vraag. Ik heb bij mij in de tuin een perenboom gekortwiekt op ongeveer 2,50mtr.
Deze heb ik verder helemaal gestript. Hij is superglad nu. En nu komt mijn vraag: ik wil het Harley Davidson-logo uitsnijden.....Kan iemand mij vertellen hoe ik dat aanpak? groet, Marcel.
 

Zjerardo

Actieve deelnemer
10 mrt 2014
48
0
Hoi Marcel
Heb zoiets zelf nog nooit gedaan maar het lijkt me een goed begin om het logo af te drukken en op de boom te plakken. Hierna kan je met een beitel (of een guts of zo) netjes de tekening volgen.

Je kan bij de printboer op A3 laten drukken of het programma BigPrint van Matthias Wandel gebruiken om een grote tekening af te drukken. (er zullen vast wel gratis alternatieven zijn maar kom er even niet op).

Maar er zijn hier vast wel mede forummers die dit al wel gedaan hebben en je wat betere tips kunnen geven.
 

xanax

Actieve deelnemer
28 aug 2014
55
0
Patroon uitsnijden, daarna met verf erop spuiten.

Nu enkel nog de geverfde stukken uitsnijden.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.