Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Stofzak filter Robland gevraagd.

Voor mijn Robland afzuiging zoek ik een stofzak.
    Bij Hbm staan wel filters te koop,maar geen idee van de maat die zij verkopen.
    Moet de mijne nu echt vervangen,gaten zitten erin van de muizen,plakband erover werkt wel...maar niet lang.
    Wie weet waar ik ze kan vinden?

groetn Pascal.

Ik heb ook een nieuwe stofzak nodig, en heb hbm gebeld voor de afmeting van hun zakken.
    ze hebben 2 maten waarvan ik de kleine nodig ben.
    als je belt weet je 2min later of hij past :-)

nee he, ik heb hier al jaaaaren eentje liggen van een Robland (ik had zo'n microfilter erop gezet dus had de zak over) en nog geen paar weken geleden (serieus) hem maar weggegooid tijdens een flinke opruim-drift

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cocobolo Bekijk Berichten
    nee he, ik heb hier al jaaaaren eentje liggen van een Robland (ik had zo'n microfilter erop gezet dus had de zak over) en nog geen paar weken geleden (serieus) hem maar weggegooid tijdens een flinke opruim-drift

Waar heb je die microfilter gekocht?
    Die wil ik ook wel.

Mvg Pascal.

Ik heb die destijds bij wimac-online gekocht. Ik was alleen niet erg te spreken over de afsluiting van dat ding, hij paste erg slecht en daardoor had ik dus toch veel stof ontsnappen. Inmiddels is de Robland weg en heb ik zo'n gesloten Alko mobil jet 100. Dat is prima!

Forum Rechten