Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Ambachtelijk Bedrijf ter Overname: verdrietige aanleiding.

Beste mensen,

Hiermee deel ik het navolgende bericht dat in de link onder Conny's naam op facebook ook is terug te vinden:

Conny Bloemhoff

Levenswerk
    Vorige week kregen wij het verdrietige bericht dat mijn vader slokdarmkanker heeft met uitzaaiingen naar de longen. Mijn vader zal aan deze ziekte overlijden.
    Zijn grootste wens is een liefhebber vinden die zijn bedrijf, zijn levenswerk, wil overnemen. Meer informatie is te vinden op www.denerf.nl

Peter de Vries | Vlieland | Leeft tevreden op een vierkante kilometer en is Pennendraaier |Werkt op twee vierkante meter.
    Facebook: pennendraaier

#$&@$*!@# wat een k.. bericht
    Ik wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd
    Met een hamer past alles...

Wat een triest nieuws.
    Ik kan ze er verder niet mee helpen.

Sterkte.
    Groeten, Raymond

Jeetje...
    Mooi bedrijf wel, lijkt mij ook lastig over te dragen zo een prachtig vakmanschap.

Athanor
    Guest
    Wat een verdrietige ontwikkeling. Ik hoop dat zijn wens vervult kan worden. Ik herinner me enkele jaren geleden met hem gesproken te hebben, ik weet niet meer waar, maar herinner me zijn enthousiast verhaal over zijn bedrijf en draaibanken. Een authentiek en gedreven man, weet ik nog. Wie weet is er een jonge meubelmaker met ambitie. Misschien een oproep bij het HMC plaatsen?

Fons

Akelig nieuws. Lijkt me een bijzonder bedrijf. Net gedeeld op mijn prive-pagina.

Hoop dat er een waardige opvolger wordt gevonden en de wens van je vader in vervulling gaat. Heel veel sterke voor de aankomende periode.

wat een fantastisch bedrijf met mooie foto's, maar wat een vreselijk nieuws .. Zo te zien op Facebook veel reacties dus het zou wel goed moeten komen denk ik.

Forum Rechten