Nieuweling

Houtvos

Actieve deelnemer
30 apr 2015
240
3
Maassluis
Wou mij even netjes melden! Sinds kort zijn de houtbewerkingskriebels bij mij begonnen, in mijn hoofd staat m'n woning (over twee maanden de sleutels) al vol met eigen meubels haha.

Klein probleempje, ik heb nog nooit meubels gemaakt! Dus lid worden van dit forum en informatie en kennis opdoen leek mij een goede eerste stap. :D
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.112
517
Moordrecht
Welkom! Ik dacht anderhalf jaar geleden hetzelfde en heb gelijk maar een tafel gebouwd.. :) Niet het makkelijkste en er zitten een hoop fouten in, maar allemaal aan de onderkant.. Niets van te zien dus.. ;) Toen was ik ook slechts meekijkend hier en heb er toen al veel aan gehad. Hulp ga je hier zeker krijgen.. Veel succes!
 

Houtvos

Actieve deelnemer
30 apr 2015
240
3
Maassluis
Dank voor het warme welkom.

Ik hoop snel iets te kunnen delen met jullie. Het plan is om 'klein' en relatief simpel te beginnen, grotendeels lijm, boor -en schuurwerk. Iets zoals de tafel hieronder moet ik wel aan kunnen! :)

Kitchen-Table-Project-Red-Autumn-blog.jpg

Bottom-of-DIY-Kitchen-Table-Red-Autumn.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.