Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Gezocht: Originele record no52 1/2 bankschroef

Ik ben van plan zelf een engelse werbank te maken in de stijl van Paul Sellers, hiervoor zoek ik een goede bankschroef. Ik kan er via ebay uk wel aankomen voor zon 80 euro maar wie weet heeft iemand hier er nog één in de schuur staan. Andere types dan heb ik ook wel interesse in mits ze voorzien zijn van quick release mechanisme.

groet,

Ik heb hier een werkende Record nr. 52 liggen met een quick release mechanisme liggen. Vorig jaar aangeschaft, maar past helaas alleen niet op mijn in aanbouw zijnde werkbank. Hij is over te nemen voor wat ik ervoor betaald heb.
    Groet Erwin

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrenken Bekijk Berichten
    Ik heb hier een werkende Record nr. 52 liggen met een quick release mechanisme liggen. Vorig jaar aangeschaft, maar past helaas alleen niet op mijn in aanbouw zijnde werkbank. Hij is over te nemen voor wat ik ervoor betaald heb.
    Groet Erwin
    Erwin,

Mocht Hopseflap geen interesse hebben in de bankschroef, dan wil ik deze wel van je overnemen.
    Ik ben bezig met een werkbank te maken in de stijl van paul sellers.

Bert

Hallo Bert,

Ik heb er vorig jaar € 40,-- voor betaald. Dat is wat ik er ook voor wil hebben zodat ik dit voor een ander bankschroef kan gebruiken.
    Hoor graag van je.

Gr. Erwin

Ik heb inmiddels via marktplaats een oude record 52 1/2 gevonden voor 35 euro.

@Erwin: ik had je gemaild maar je reageerde niet, helaas. Wellicht kun je Bert blij maken.

toch bedankt

Beste Hopseflap,

Blijkbaar is er dan toch iets misgegaan met de communicatie, want ik kan echt nergens een bericht van je vinden. Snap het niet, bij meldingen in mijn scherm kan ik niks van je terugvinden
    De reden dat ik hem overigens van de hand doe is de volgende: Mijn zelf gebouwde werkbank is slechts 7 cm dik. De Record heeft echter minimaal 9 cm dikte nodig wil hij niet boven het werkvlak uitkomen..
    Ik zag het niet zitten om het blad plaatselijk 2 cm op te dikken, omdat hij dan waarschijnlijk niet echt stabiel geplaatst kan worden. Ik heb de fout gemaakt om de werkbank en bankschroef los van elkaar te zien.
    Ik hoop dat als je zelf straks je bank in elkaar zet hier alvast rekening mee houdt.
    Succes met je werkbank.

Gr. Erwin

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hopseflap Bekijk Berichten
    Ik heb inmiddels via marktplaats een oude record 52 1/2 gevonden voor 35 euro.

@Erwin: ik had je gemaild maar je reageerde niet, helaas. Wellicht kun je Bert blij maken.

toch bedankt

Forum Rechten