MarcelG stelt zich (eindelijk) voor

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.761
459
Almere
Allereerst wil ik alle forumleden hartelijk bedanken voor de nuttige en leuke info op dit forum!

Ik ben al een tijd aan het meelezen en sinds zomer 2013 lid van deze super site. (het werd dus wel tijd...)

Mijn opleiding is gericht geweest op vliegtuigonderhoud maar na 4 jaar (defensie) heb ik de overstap gemaakt naar Schiphol waar ik sindsdien diverse operationele functies heb gehad in de continu dienst. De laatste 10 jaar in een management functie.

Ik heb in de 80-er jaren wat (grove)meubels gemaakt zoals grenen bedden en diverse kasten, daarna is het vooral bij klussen in en om het huis gebleven op een enkel eiken bankje of tafel na. Nu zijn de wat grotere klussen bijna op dus wil ik graag weer naar de meubels en dan ook wat fijner werk. Wat betreft voorbeelden zal ik dan ook wat klus foto's laten zien waarbij hout natuurlijk wel een hoofdrol speelt.

houtbak.jpg

leuke klus met decoupeerzaag

eikenhek.jpg

Eiken hek

eikenhek2.jpg

in de zon

IMG_0200.jpg

Dug-out met red cedar shakes

IMG_0188.jpg

Kriel-kippen hok

IMG_0197.jpg

Leghok met rechts de buitenren

Ben nu bezig met het inrichten van de garage als werkplaats en hoop nog dit jaar aan de meubeltjes te beginnen.

Groet, Marcel (wie weet tot ziens op de Houtdag 31 mei?):cool:
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.761
459
Almere
Dat zijn mooi uitgewerkte projecten. Ik ben benieuwd naar de meubels die gaan komen.
Welkom!
Dank, ik ben zelf ook wel nieuwsgierig hoeveel ik kan toepassen van wat ik leer van het web.

Welkom. Ziet er goed uit.
Dank, altijd leuk een compliment!

Ziet er allemaal goed uit en die dug-out is leuk!
Welkom!

Grts, Raymond
Dank en de dug-out is mijn op 1 na favoriete hangplek...

Welkom op het forum!


Fons
Dank, ik voel al helemaal thuis hier!
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Welkom !

Die bak met die beer erop vind ik echt super gevonden.

Lijkt me leuk om op onze open dag even kennis te maken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.