Vraag over plaat materiaal

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Heb een vraag merantie multiplex zou dat geschikt zijn voor buiten door te behandelen met een kleurloos product

grtz
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.761
459
Almere
Zolang je de watervast verlijmde variant gebruikt is het mogelijk...het vraagt wel een serieuze behandeling! Vooral als het ook nog in de zon komt.
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.761
459
Almere
Nee, plaat laat los na een aantal jaar. Merantie plex is hier niet geschikt voor.

Wel erg resoluut...op het huis van een kennis zit het al 27 jaar als boeidelen op de goot-constructie, het is alleen een heidens karwei om opnieuw in de lak te zetten en moet ook veel te vaak in mijn ogen...(ik zou het zelf ook niet toepassen, maar het kan wel)
 

Woodjohn

Actieve deelnemer
17 feb 2015
219
0
Is het voor je speeltoren waarom zou je dan massief meranti nemen als je palen grenen zijn?

Anders Garantie plaat met 20 jaar garantie, kan prima buiten mits goed behandeld.
 

Woodjohn

Actieve deelnemer
17 feb 2015
219
0
Gegroefde multiplex is dat een optie? Is ook maar 11 mm dik denk ik trouwens. Garantie is 10 jaar denk ik maar je gaat moeten zien dat je water weg kan als het in een groef zit in je palen, dat weet ik niet natuurlijk hoe je dat voorzien hebt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.