Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Gezocht, een werkplaats in omgeving Almelo.

Beste Forummers,

sinds de zomer van afgelopen jaar ben ik aan het hobbien met houtbewerking.
    over het algemeen ben ik hier op zaterdagen actief mee.
    Op dit moment beoefen ik mijn hobby in mjin 2 bij 3 schuurtje wat ik moet delen met een diepvries, 2 fietsen en 2 stellingkasten.
    Erg weinig ruimte voor mijn creativiteit dus.
    Om deze reden ben ik al een tijdje op zoek naar een groter onderkomen voor mijn hobby en gereedschap.
    ik vraag niet naar een volledig ingerichte werkplaats met allemaal "dure" machines, puur een ruimte waar ik mijn gereedschap kwijt kan en mijzelf kan ontwikkelen op dit gebied.
    Ik ben ook bereid om met een groepje een pand te huren waardoor de kosten wat kan worden gedrukt.
    Ik ben niet te beroerd om mijn gereedschap te delen zolang er net zo zorgvuldig mee om wordt gegaan als dat ik dat met andermans gereedschap doe.
    Kortom, Iemand gedesinteresseerd om of samen een ruimte te zoeken en te huren of is iemand bereid om mij tegen een maandelijkse vergoeding toegang te verschaffen tot zijn werkplaats?

Met vriendelijke groet,

Lenno

Hallo Lenno,

Wel eens aan anti-kraak gedacht?
    Deze verhuren ook "atelier" ruimtes tegen erg schappelijke prijzen.
    Ook kun je een beetje in het "alternatieve" circuit zoeken, kunstenaars, etc etc

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten