Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Gezocht : lijmklemmen / G-klemmen / U-klemmen

Hallo,

Ik zoek voor een "brainwave project" een aantal dezelfde lijmklemmen, zeg 6 stuks
    Ik weet alleen niet hoe deze klemmen genoemd worden, internet spreekt over G klemmen, Bessey over U klemmen.

Via Ebay kwam ik op de volgende link met wat aardig in de buurt komt bij mijn idee :

http://www.ebay.co.uk/itm/FINE-THREA...item4ad7f86ec5

G clamp dus, maar kan mij niet voorstellen dat ik deze nergens in NL kan krijgen.
    Ik heb het liefste 2de hands klemmen natuurlijk ivm aanschafprijs, alhoewel de prijs in UK mij erg meevalt.
    De klemmen mogen in een erg beroerde staat zijn, ze worden gestraald, gespoten en worden eerder decoratief gebruikt dan functioneel.
    Ik vind oude ook het mooist, zoek een klassiek uiterlijk, mooi rond enz enz

Dus de vraag, wie heeft wat of weet?

Alvast bedankt

Mikkla

Hallo joopvommen,

bedankt voor je snelle reactie, bedankt voor de link.
    Ik zoek eigenlijk klemmen waarbij het stationaire drukvlak rond terug naar binnen loopt.
    Beetje moeilijk te omschrijven vind ik

waarom niet gewoon via Ebay? verzenden naar NL is 8.26 pond. dat maakt de totaalprijs voor 6 klemmen goed betaalbaar incl. verzenden..

Is verzenden maar zo weinig?
    Zover had ik nog niet geklikt, ik dacht dat UK erg duur was met verzenden.

Forum Rechten