gereedschapkast en toolchest site

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Een mooie gereedschapkast voor mijn handgereedschap staat hoog op het verlanglijstje. Het hangt nu aan een groot stuk plywood aan de muur en het valt niet mee om een mooie praktische kast te bedenken waar alle spullen goed inpassen en het liefst nog een beetje ruimte voor toekomstige aankopen, zoals een schraapschaaf, een extra zaag, beitels.
Het boek van Tolpin heb ik al een tijdje, maar kwam bij toeval deze site tegen: http://www.toolchest-site.com/ waarop ook een prachtige miniatuur gereedschapkist staat!
Als er goede ideeen zijn, of iemand al wat gemaakt heeft, dan hoor ik dat graag!!

jaap



Attached files
 

Hansalmere

Actieve deelnemer
24 aug 2008
372
1
Zeewolde
dit onderwerp heeft al een tijdje mij aandacht ook al eens een topic over aan gemaakt en tot nu toe geen goede oplossing gevonden. op dit moment twijfel ik er aan om alles in systainers op te bergen. en dat alle maal in verreedbare kasten te maken zoals hier in het artikel roll away workshop.

Hans
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
het miniatuurkistje ziet er erg goed uit. nav een bezoek van een mooie werkplaats in friesland is ook mijn verlangen naar goede en mooie opbergsystemen ge"trigger"d. zal zeker het vervolg van dit onderwerp in de gaten houden

rick
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.