Witte zwam in houten schuur.

Heckemann

Post veel
9 feb 2011
1.181
3
zoetermeer.
Bij het verhuizen naar mijn nieuwe werkplaats heb ik afgelopen najaar de deur van mijn oude werkplaats (schuur) in de achtertuin dichtgetrokken en pas vandaag weer eens opengemaakt. De geur die ik rook kende ik uit het verleden: witte houtzwam. De boel leeggehaald en in een slecht geventileerde hoek bleek er inderdaad zwam te zitten. Gelukkig geen vitale delen, maar een stukje van de houten vloer en plinten.

Ik ga een deel van de vloer er uit halen om overal goed bij te kunnen zodat het kan drogen en het te bestrijden, maar waarmee? In het verleden heb ik pure ammoniak gebruikt en dat ging eigenlijk best goed, maar ik denk dat er betere bestrijdingsmiddelen zijn? Wie weet iets? Bij voorkeur (noem me een watje :eek:) zo milieuvriendelijk mogelijk, tenzij er echt geen andere mogelijkheid is om troep te gebruiken.

Ik hoor het graag van jullie!

Groets, Rob
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.