Op bezoek bij Festool

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Vrijdag was een hele leuke dag, die begon met een bezoek aan Festool in Waddinxveen, waar ik hartelijk ontvangen werd door Frans van Dijk, de man die op alle Nederlandse Youtube filmpjes uitleg geeft over het gebruik van het Festool gereedschap. Met Frans heb ik, al weer bijna 10 jaar geleden, het nodige werk gedaan aan het Toolworkshop concept. Ik trof hem vorig jaar op een beurs en het werd hoog tijd van zijn uitnodiging gebruik te maken.
Het was mijn eerste bezoek aan het veel ruimere nieuwe pand aan de Coenecoop in Waddinxveen. We hebben goede afspraken gemaakt over de deelname van Festool aan de komende Open Dag Hout op 27 september in Zutphen en we hebben gesproken om een keer een groep geïnteresseerde forummers een leuk avond programma te bezorgen, met een hapje en drankje, en dan een 4 tal korte workshops van een Festool medewerker. En natuurlijk alle gelegenheid om vragen te stellen.

Het tweede, ook erg leuke deel, was de introductie door Frans, bij Marcel Bilow, docent aan de TU in Delft, waar ik me de ogen uitgekeken heb, maar daarover in een andere post!

Hieronder wat foto's van de nieuwe cursusruimte, het magazijntje van de cursusruimte, met een jaarsalaris aan schuurpapier etc. Ze hebben echt prachtig voor elkaar en we zijn van harte welkom!

jaap

IMG_2302.jpg

IMG_2303.jpg

IMG_2304.jpg

IMG_2305.jpg

IMG_2307.jpg

IMG_2311.jpg

IMG_2312.jpg

IMG_2313.jpg
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Weer een mooi voortvloeisel van dit forum!
Aangezien de interesse zeer waarschijnlijk groter zal zijn dan de beschikbare plaatsen voor het bezoek lijkt het mij wel een leuk idee om een creatieve prijsvraag aan de deelname te koppelen!!!!

Bijvoorbeeld, laat zien dat je echte Festoolie bent (volgen mij heeft Toxic in dit geval met zijn grijs/groene mancave zijn kaartje al in da pocket :D!!!)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.