Bosbouw

Tinker55

Actieve deelnemer
30 okt 2013
202
5
Hardenberg
;)

OK, sommige van jullie zullen wel gruwen van het idee...
Je haalt wat lengtes lariks (of is het larix?) zonder dat je een echt plan hebt... het moeten alleen een paar plantenbakken worden...
Hup de schuur in, even kijken welke lengtes er in zitten... zagen en schroeven maar.
Niks geen tekeningen; gewoon tijdens het werk besluiten hoe e.e.a. in elkaar past...

Natuurlijk heeft dit niks te maken met serieuze meubelmakerij oid; je ziet soms echt projecten op dit forum voorbij komen waarbij ik best wel (positief) jaloers ben op hoe mensen soms met beperkte middelen dingen voor elkaar krijgen; respect daarvoor!
Maar zo'n paar uurtjes in de schuur met niks anders dan de zaag en een schroeftol is (voor mij) toch ook wel heel ontspannen en uiteindelijk geeft het resultaat toch nog enige vorm van voldoening.

Zo, dus wilde ik dus even kwijt :rolleyes:

IMG_0032.jpgIMG_0033.jpg
 
A

Athanor

Guest
Als het maar hout is........ Prima toch!! Mooi klusje voor op de zaterdag en je hebt er wat aan in je tuin!


Fons
 

Willems Ontwerp

Post veel
20 jul 2011
1.421
92
45
Veldhoven
www.willemsontwerp.nl
Ziet er goed uit toch en een paar mooie palmatums zie ik. En ik maar denken dat je grote werkplaats had met een paar prachtige machines :p Goed om te zien dat je worteldoek gebruikt in de binnenkant, misschien overbodig om te zeggen maar de onderkant is toch wel voorzien van drainage gaten/sleuven ?
 

Tinker55

Actieve deelnemer
30 okt 2013
202
5
Hardenberg
Ziet er goed uit toch en een paar mooie palmatums zie ik. En ik maar denken dat je grote werkplaats had met een paar prachtige machines :p Goed om te zien dat je worteldoek gebruikt in de binnenkant, misschien overbodig om te zeggen maar de onderkant is toch wel voorzien van drainage gaten/sleuven ?

Je had eens moeten zien hoe de werkplaats en m'n Hammer zaagje er na afloop uitzagen :eek: ... maar zelfs voor dit soort bosbouw heb ik schik van beide !
En ja, de bodem bestaat uit een paar stroken met ruimte er tussen dus de afwatering komt wel goed.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.