Don

Donvh

Actieve deelnemer
8 apr 2015
31
2
Hallo,

ook ik ben nieuw hier, via vele zoekacties hier terecht gekomen. Ben momenteel namelijk mijn gereedschap aan het upgraden om mooie dingen te gaan maken, startend met mij garage/bijkeuken;). Naast houtbewerken kook ik graag, rij ik op mijn motor (Buell XB12) of zit ik lekker thuis, ben voor mijn werk namelijk door de weeks in het buitenland.

Echte houtbeweringsklussen heb ik nog niet veel gedaan, iig geen foto's. Heb nog wel een foto van mijn keuken (waar ik trots op ben), weliswaar door een keukenboer geleverd en geïnstalleerd, maar zelf bedacht en voorbereid bijvoorbeeld verlaagd plafond voor afzuigkap en spotjes maar ook een koof gemaakt in mijn muur/schuur voor de magnetron en koffiezetter
.IMG_1659[1].jpg
Hiernaast heb ik nog een BBQ gebouwd in de tuin, maar die foto moet ik even opzoeken.

Groeten,

Don
 
A

Athanor

Guest
Welkom op het forum! Veel plezier met houtbewerken, wat de iedeen betreft zal het wel lukken!


Fons
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.755
145
Rotterdam
Nette keuken!
Zo'n koof voor de magnetron wilde ik ook wel. Maar helaas dachten de buren daar anders over. :p

Groeten, Raymond
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.