Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Opruiming boekenkast.

Wie heeft er belangstelling voor de volgende boeken :

Zelf meubels restaureren j. de bierre en j. bain smith isbn 9020942530 175 pagina's
    do-it het doe het zelf boek van bosch reclame voor de groene machines maar met leuke bouwtekeningen.
    Cursus houtbewerken - Houten meubels maken v. gibert en j. lopez isbn 9021329522 63 paginas
    Houten meubels en accessoires technieken en modellen uit de hele wereld. isbn 9021322803 176 paginas
    Houtdraaien techniek en projecten phil irons isbn9021328976 128 paginas
    woodturning step-by-step david regester in zwart wit en engelstalig isbn 0713477156 112 paginas
    De houtbewerkings gids leuk boekje waar heel veel technieken besproken worden. Een aanrader voor de beginner. isbn 9789089980205 276 paginas

Alle boeken zijn in uitstekende staat Prijs mooi stuk (je) hout + porto kosten.

Boek houtdraaien techniek en projecten is gereserveerd.

Mocht de koper er nog van af zien, dan houd ik me zeer graag aanbevolen voor het boek van Phil Irons!
    Vriendelijke groet, Nerflander
    [I]Alles wat de moeite waard is kost moeite.[/I]

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nerflander Bekijk Berichten
    Mocht de koper er nog van af zien, dan houd ik me zeer graag aanbevolen voor het boek van Phil Irons!
    de "koper" ziet er niet vanaf....
    vriendelijke groeten,

Ronald Kanne

www.ronaldkanne.nl
    www.dehoutdraaierij.nl

facebook.com/ronaldkanne

Ik heb zeker belangstelling voor de boeken. Qua boeiende stukken hout ben ik echter niet groot uitgerust. Andere betaalmogelijkheden?

Zoals het er nu naar uit ziet kunnen we dit item sluiten. Ronald heeft zijn boek opgehaald en met bhengveld zijn we er ook uit.

Forum Rechten