Stief kwartiertje werk

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.669
2.552
Gaanderen
Afgelopen weekend weer even achter de draaibank gestaan. Ik zal maar meteen kleur bekennen: roze is niet mijn kleur. 5 x stylus pen 1x van PSI en 4 x van Schulte.
Het roze acryl was prima af te werken kon na het draaien beginnen met k 400 de ene blauwe was ook goed te draaien en kon met k 240 worden begonnen de laatste
was een probleem. Mij vrouw ging mee naar schulte in duitsland en had een paar kleurtjes uitgezocht. Ging bij de eerste al mis met het boren. Ja te veel voeding gegeven bij het boren.:mad::mad:
Maar dokter ca lijm kon het op een haar scheurtje na redden. Van een andere blank brak er een stuk uit.:(:mad: Hierna de draai techniek aangepast en als je klaar bent heb je het net onder de knie
het materiaal was polysterguss iemand ervaring mee?20150412_170249.jpg20150412_170305.jpg

Laatste foto halverwege de clip kan je mijn "scheurtje" zien.
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
146
Enkhuizen
Wel erg heftig dat roze ......
Ik heb nog wel een paar stukken acryl liggen, maar tot nu toe heb ik alleen houten pennen gedraaid.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.669
2.552
Gaanderen
Ja dat krijg je met drie dochters. Hierna heb ik er trouwens nog een roze gemaakt en meteen verkocht aan een vriendin. Deze geeft hem aan haar baas die rijd in een roze jaguar.
Mijn smaak gaat uit naar een ander roze velletje:p:eek:
 
Laatst bewerkt:

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Mooie balpennen Wim.
Ik heb ook wat acryl-stukjes liggen, maar 'k heb er zelf nog nooit ingedraaid.
Het zijn altijd houten balpennen die ik draai.
Dikke (roze) pluim van me.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.