Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Gezocht: OF1010

Gezocht: OF1010

Ik ben al enige tijd opzoek naar een nette OF1010 voor een normale prijs.
    Aangezien een nieuwe vanaf 350 euro te krijgen is, of 380 incl systainer ga ik geen 300 voor een tweedehands betalen met een onbekende geschiedenis, zonder enige restgarantie op marktplaats.nl.

Is er iemand die er zat van is en een mooie Mafell op het oog heeft dan hoor ik het graag!

Mijn voorkeur gaat uit naar een versie met het nieuwe model systainer, maar is zeker geen dealbreaker

Waar haal je een OF1010 voor 380 incl systainer? Voor die prijs zie ik ze niet.

Op deze plek in Duitsland heb ik 'm besteld. Na een week had ik het spul in huis en hij was al meteen aangemeld voor de Festoolservice. Ik had er ook nog twee geleiderailklemmen bij en voor ongeveer 400 euro was ik klaar.

Dat is dus goed bevallen? Ik vind het wat ver om naar toe te rijden, anders bestel ik hem daar ook gewoon...

Het is mij inderdaad goed bevallen. Scherpe prijs, redelijk snel geleverd en al aangemeld bij Festool. Ik heb 'm al met veel plezier gebruikt. Wat is de pistoolgreep en de motorrem een verademing om mee te werken. Zeker het werken in combinatie met de geleiderailadapter en de rail gaat als een speer.

Forum Rechten