werktekening/constructietekening

E'beth

Nieuw lid
5 apr 2015
6
0
Ik ben op zoek naar een constructietekening voor een houtenkistje. Graag in mm.

Hartelijk dank,

Elisabeth
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Elisabeth
Heb je enig idee hoe groot of klein jouw kistje moet zijn ?? Welk model wat voor soort hout. De deksel, er in of er op. Scharnieren, slotje enz enz
Met meer informatie kunnen wij misschien ook meer voor je betekenen. Er zijn op het forum echte kistjes kunstenaars, dus we kunnen vast wel helpen.
hg Hugo
 

E'beth

Nieuw lid
5 apr 2015
6
0
Dag Hugo, dank voor je reactie en vragen.
Een gaat om een kistje van ongeveer 21 bij 31 cm. Houtsoort: noten. Deksel er op en scharnieren. Voor de hoekverbindingen wil ik graag een veer toepassen.
Groet, Elisabeth
 

E'beth

Nieuw lid
5 apr 2015
6
0
Maurice, dank voor je reactie. Ik heb gekeken en er staan helaas geen tekeningen voor houtenkistjes bij.

Groet, Elisabeth
 

E'beth

Nieuw lid
5 apr 2015
6
0
Maurice, dank voor je reactie. Ik heb gekeken en er staan helaas geen tekeningen voor houtenkistjes bij.

Groet, Elisabeth
 

Botte Bijl

Actieve deelnemer
16 dec 2011
202
0
Finland
Ongeveer 210 bij 310 is toch best precies? ;) Waarom gebruik je geen relatieve afmetingen afgeleid van een plan/ tekening die je online (naar alle waarschijnlijkheid in overvloed) in inches vinden kunt. Als je de verhoudingen enigszins gelijkwaardig laat gaat het best lukken en heb je meer keuzes bij het vinden van een tekening.
 

E'beth

Nieuw lid
5 apr 2015
6
0
Dank je. Van verschillende kanten (HMC college en Baptist) werd me afgeraden om de inches om te zetten naar mm. Vandaar dat ik op zoek ben naar een tekening in mm.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.