Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 10 van de 10

werktekening/constructietekening

Ik ben op zoek naar een constructietekening voor een houtenkistje. Graag in mm.

Hartelijk dank,

Elisabeth

Welkom Elisabeth!

Neem een kijkje in de "tekeningen om te delen" rubriek..
    http://www.woodworking.nl/forumdispl...en-om-te-delen

Maurice
    There, I said it

Hallo Elisabeth
    Heb je enig idee hoe groot of klein jouw kistje moet zijn ?? Welk model wat voor soort hout. De deksel, er in of er op. Scharnieren, slotje enz enz
    Met meer informatie kunnen wij misschien ook meer voor je betekenen. Er zijn op het forum echte kistjes kunstenaars, dus we kunnen vast wel helpen.
    hg Hugo

Dag Hugo, dank voor je reactie en vragen.
    Een gaat om een kistje van ongeveer 21 bij 31 cm. Houtsoort: noten. Deksel er op en scharnieren. Voor de hoekverbindingen wil ik graag een veer toepassen.
    Groet, Elisabeth

Maurice, dank voor je reactie. Ik heb gekeken en er staan helaas geen tekeningen voor houtenkistjes bij.

Groet, Elisabeth

Maurice, dank voor je reactie. Ik heb gekeken en er staan helaas geen tekeningen voor houtenkistjes bij.

Groet, Elisabeth

Ongeveer 210 bij 310 is toch best precies? Waarom gebruik je geen relatieve afmetingen afgeleid van een plan/ tekening die je online (naar alle waarschijnlijkheid in overvloed) in inches vinden kunt. Als je de verhoudingen enigszins gelijkwaardig laat gaat het best lukken en heb je meer keuzes bij het vinden van een tekening.
    There, I said it

Dank je. Van verschillende kanten (HMC college en Baptist) werd me afgeraden om de inches om te zetten naar mm. Vandaar dat ik op zoek ben naar een tekening in mm.

Dank, en ja gezien. Maar maten zijn in inches.

Forum Rechten