Dat is Mijne

l1euwe

Nieuw lid
13 apr 2015
6
0
Leeuwarden
Ik rijd voor mijn werk regelmatig door het land, en wil best eens een stukje van de route afwijken en een uitstapje naar Venlo maken om daar het draaibankje af te leveren. Geen probleem.
 

JerD

Actieve deelnemer
27 nov 2012
109
0
Ruddervoorde
Tof om te lezen hoe mensen klaar staan voor elkaar! ;)
Mijne, veel succes in de toekomst! Ik ben benieuwd naar je draaikunsten!
 

Mijne

Nieuw lid
28 mrt 2015
5
0
Venlo
Iedereen bedankt voor deze opbeurende reacties!

@armadaman, het waren niet mijn woorden, maar die van Ernst Jantsz, met band bekend als Doe Maar, die een toepasselijk lied gemaakt had.
Wie het lied niet kent, zoek het eens op en luister er eens naar, leuk deuntje, toepasselijke tekst :)

@O peatey en Jan Pranger, Ik ken Jan Hovens, ben er meermalen op bezoek geweest. En ja het klopt, Jan Hovens staat met raad en daad voor iedere draaier die ernaar luisteren wil klaar. Ik weet dat hij ook metaalbewerking doet, maar om de oude Ferm weer in operationele staat te krijgen zou hij de machine zowat geheel opnieuw moeten maken :D

@ferdydesmet, De link die je me gaf heb ik eens bekeken, en laten we wel wezen, er zijn in dit land veel schrijnender gevallen dan iemand die zijn hobby niet kan betalen. Ik heb de moed/het lef niet om daar een oproep te starten voor een draaibank als ik zie dat er oproepen staan om mensen in echte nood te helpen :p

@athanor, zeer bedankt voor je aanbod, ik heb echter geen idee hoe dit logistiek opgelost zou kunnen worden..
 
A

Athanor

Guest
Het logistieke probleem lijkt niet zo ingewikkeld te zijn gezien de reactie van l1euwe. Vraagt alleen wat extra overleg, tijd en regelwerk. Zie je dat zitten? Dan moeten we maar even in een paar PB's wat informatie wisselen:)


Ik rijd voor mijn werk regelmatig door het land, en wil best eens een stukje van de route afwijken en een uitstapje naar Venlo maken om daar het draaibankje af te leveren. Geen probleem.

Fons
 
A

Athanor

Guest
Hallo Mijne,

Je hebt een PB. Wil je daar even naar kijken? Via de knop meldingen bovenin het beeld.

Fons
 
A

Athanor

Guest
Ik heb het draaibankje uit de opslag gehaald, een stekker aan het snoer gezet en even laten draaien. Alles werkt! Ik heb de indruk dat de machine nooit is gebruikt, het snoer was nog opgerold als nieuw, de beitels zijn nog nooit gebruikt, vandaar mijn vermoeden. De vorige eigenaar is ziek geworden. Via familie heb ik het bankje gekregen om een goede toekomst te geven. Mooi dat Lieuwe hem volgende week meeneemt op zijn zakelijke rit naar Mijne in het zuiden van het land! We stemmen via een PB nog even af wat de timing betreft.

Fons

Klaar voor transport:
image.jpg
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Ik ben blij op dit forum rond te hangen, wie goed doet goed ontmoet. Mannen bedankt voor het op touw zetten van deze actie.
Hugo
 

Mijne

Nieuw lid
28 mrt 2015
5
0
Venlo
Inmiddels heeft Lieuwe de draaibank van Fons afgeleverd.

Jongens ik weet niet wat ik zeggen moet.
Fons en Lieuwe, mijn uiterste dank hiervoor! Ik kan weer genieten van een hobby door de inzet van jullie.

Voor de rest: Dank voor jullie opbeurende woorden.

Aan allen, uit het diepst van mijn hart, mijn dank is groot!
 
A

Athanor

Guest
Mooi dat Lieuwe het transport heeft willen/kunnen regelen!
Fijn dat je weer naar je ontspanning kunt zoeken Mijne! Dat ben je hard nodig!

Veel sterkte en plezier met de draaibank en schroom niet om wat te laten zien of vragen te stellen!

Groet van Fons
 

l1euwe

Nieuw lid
13 apr 2015
6
0
Leeuwarden
Mijne/Frank,
zoals ik vanmiddag al tegen je zei: heel veel plezier met de mooie gift van Fons. Ik hoop dat je er weer vele ontspannende uren mee kunt doorbrengen. Fons vertrouwde me afgelopen zondag toe dat hij deze draaibank wilde schenken aan een goed doel. Ik ben ervan overtuigd dat hij op een mooie plek terecht is gekomen. Ik zie al uit naar foto's van je creaties.

succes
lieuwe
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.