gezocht (aluplex) multiplex met aluminium toplaag

rik

Post veel
8 nov 2010
766
142
Voor een project van een vriend van me ben ik op zoek naar een bedrijf dat multiplex platen met een aluminium toplaag verkoopt. Weet iemand waar ik dit zou kunnen vinden? Dit is dus geen aluplex zoals dit bij sommige bekend is. hierbij zit het aluminium in de plaat zelf verwerkt, ik zoek het dus echt als toplaag.
Als alternatief kan ik proberen om aluminium op een plaat multiplex te lamineren, maar liever koop ik een kant en klare plaat.
degene met met de goude tip krijgt mijn eeuwige dank ;)

Hartelijk,
Rik
 

Houtie

Nieuw lid
15 sep 2014
23
0
Tegenwoordig zijn deze ook al verkrijgbaar bij de bouwcenter, imabo of plaatselijke houthandel. Veel succes.
 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Moet perse aluminium? je kan ook hpl met alu ook nemen. Wat in feite nog steeds miniscuul dun alu is.
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.438
393
Dordrecht
Als ik me niet vergis wordt voor de alu's in HPL van bij Abet aangeraden om ze niet op horizontale oppervlakken te gebruiken. Vraag me af of gebruik op een deur dan handig is.
 

rik

Post veel
8 nov 2010
766
142
Dank jullie allemaal voor de snelle reactie... de kennis waar het materiaal voor bestemt is maakt interessante objecten van de platen. zodra het project wat verder is zal ik ook wat foto maken voor jullie. voor houtbewerkers is het namelijk ook heel interesant!

voor nu heel erg bedankt,
Mvg,
Rik
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.