Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

gezocht (aluplex) multiplex met aluminium toplaag

Voor een project van een vriend van me ben ik op zoek naar een bedrijf dat multiplex platen met een aluminium toplaag verkoopt. Weet iemand waar ik dit zou kunnen vinden? Dit is dus geen aluplex zoals dit bij sommige bekend is. hierbij zit het aluminium in de plaat zelf verwerkt, ik zoek het dus echt als toplaag.
    Als alternatief kan ik proberen om aluminium op een plaat multiplex te lamineren, maar liever koop ik een kant en klare plaat.
    degene met met de goude tip krijgt mijn eeuwige dank

Hartelijk,
    Rik

Informeer eens bij pooters postforming products in Amersfoort.

Bel eens met iboma of baars en bloemhoff

Zit, of zat bij "Abet Laminati" in hun gamma.

Tegenwoordig zijn deze ook al verkrijgbaar bij de bouwcenter, imabo of plaatselijke houthandel. Veel succes.

Moet perse aluminium? je kan ook hpl met alu ook nemen. Wat in feite nog steeds miniscuul dun alu is.

Als ik me niet vergis wordt voor de alu's in HPL van bij Abet aangeraden om ze niet op horizontale oppervlakken te gebruiken. Vraag me af of gebruik op een deur dan handig is.

Dank jullie allemaal voor de snelle reactie... de kennis waar het materiaal voor bestemt is maakt interessante objecten van de platen. zodra het project wat verder is zal ik ook wat foto maken voor jullie. voor houtbewerkers is het namelijk ook heel interesant!

voor nu heel erg bedankt,
    Mvg,
    Rik

Forum Rechten