Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 11 van de 12 EersteEerste ... 9101112 LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 113

Onderwerp: Youtube heroes

Als je kijkt naar de Koterij, hou je dan vast voor de flauwe woordspelingen.
    Zijn beitelbakje is een yellow submarine met "The Bijtels" op. Lmao

Maar zeer entertainende filmpjes en toffe ideeën.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaVa Bekijk Berichten
    Als je kijkt naar de Koterij, hou je dan vast voor de flauwe woordspelingen.
    Zijn beitelbakje is een yellow submarine met "The Bijtels" op. Lmao

Maar zeer entertainende filmpjes en toffe ideeën.

The Beitels is een FANTASTISCHE woordspeling :-P. al was het maar omdat hij er eerst een hoop tijd in steekt en dan zelf keihard mee moet lachen onder de opmerking "ZO VEEL werk, voor een stomme mop". Hilarisch :-)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door massis Bekijk Berichten
    The Beitels is een FANTASTISCHE woordspeling :-P. al was het maar omdat hij er eerst een hoop tijd in steekt en dan zelf keihard mee moet lachen onder de opmerking "ZO VEEL werk, voor een stomme mop". Hilarisch :-)
    Klopt zo hard. Typisch filmpje voor de Koterij.
    We zoeken nu zoveel mogelijk subscribers want bij 20k duikt hij in een donker gat in zijn kot waar hij eigenlijk niet in wil hahaha

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brambo Bekijk Berichten
    Klopt zo hard. Typisch filmpje voor de Koterij.
    We zoeken nu zoveel mogelijk subscribers want bij 20k duikt hij in een donker gat in zijn kot waar hij eigenlijk niet in wil hahaha
    De Vieze Trap? :-D ik ben in elk geval subscriber sinds daarnet :-)

De Vieze Trap ja. Iedereen is benieuwd! Ik heb het kanaal een maand geleden ofzo ontdekt en ben echt superfan
    De Koterij heeft me ertoe aangezet om meer dingen zelf te maken en ben al begonnen met eigen houten bloembakken met hout dat anders naar het containerpark gegaan zou zijn. Zijn enthousiasme werkt aanstekelijk bij mij.

Dé Henk Rijckaert ja... In een paar van zijn filmpjes zie je al zelfgemaakte decor-stukken en attributen. Ik ga binnenkort ook naar zijn show 'Maker'
    Die show "maker" van Henk Rijckaert is echt goed. Ik lag bijna de hele show in een deuk van het lachen. Een echte aanrader, net als zijn kanaal trouwens.
    Bezoek me op volgende kanalen om meer te zien:

Youtube
    | Facebook | Instagram | Twitter

oud hout
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaVa Bekijk Berichten
    Zijn beitelbakje is een yellow submarine met "The Bijtels" op.
    Heb je een link? Kan hem zelf niet vinden...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bijtel Bekijk Berichten
    Heb je een link? Kan hem zelf niet vinden...
    https://www.youtube.com/watch?v=FYdMwfX-qGY

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Take It Easy Bekijk Berichten
    Absolute aanrader! Goede toevoeging aan de lijst.

Wie ook leuk is om te volgen is Scott Brown Carpentry. Ook een Nieuw Zeelander. Wel mee gericht op schrijnwerk/bouw video's. Sympathieke kerel. https://www.youtube.com/channel/UC_J...b3n2OrQ/videos
    Dit vind ik echt een super kanaal. Idd sympathieke kerel en geeft leuke uitleg, goed in elkaar gezette filmpjes.

Deze heb ik hier ook nog niet voorbij zien komen:
    https://www.youtube.com/channel/UCYU...CDdagNPfEzL6dg Finish Carpentry TV, veel informatie en erg vakkundig.

oud hout
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Geweldig!

Forum Rechten