Youtube heroes

MaVa

Actieve deelnemer
3 mrt 2016
164
4
diksmuide
Als je kijkt naar de Koterij, hou je dan vast voor de flauwe woordspelingen.
Zijn beitelbakje is een yellow submarine met "The Bijtels" op. Lmao

Maar zeer entertainende filmpjes en toffe ideeën.
 

massis

Actieve deelnemer
4 mei 2012
657
49
Bilzen, BE
Als je kijkt naar de Koterij, hou je dan vast voor de flauwe woordspelingen.
Zijn beitelbakje is een yellow submarine met "The Bijtels" op. Lmao

Maar zeer entertainende filmpjes en toffe ideeën.


The Beitels is een FANTASTISCHE woordspeling :p. al was het maar omdat hij er eerst een hoop tijd in steekt en dan zelf keihard mee moet lachen onder de opmerking "ZO VEEL werk, voor een stomme mop". Hilarisch :)
 

brambo

Nieuw lid
31 dec 2018
8
0
The Beitels is een FANTASTISCHE woordspeling :p. al was het maar omdat hij er eerst een hoop tijd in steekt en dan zelf keihard mee moet lachen onder de opmerking "ZO VEEL werk, voor een stomme mop". Hilarisch :)
Klopt zo hard. Typisch filmpje voor de Koterij.
We zoeken nu zoveel mogelijk subscribers want bij 20k duikt hij in een donker gat in zijn kot waar hij eigenlijk niet in wil hahaha
 

brambo

Nieuw lid
31 dec 2018
8
0
De Vieze Trap ja. Iedereen is benieuwd! Ik heb het kanaal een maand geleden ofzo ontdekt en ben echt superfan ;)
De Koterij heeft me ertoe aangezet om meer dingen zelf te maken en ben al begonnen met eigen houten bloembakken met hout dat anders naar het containerpark gegaan zou zijn. Zijn enthousiasme werkt aanstekelijk bij mij.
 

chilltuup

Actieve deelnemer
25 mei 2018
109
29
Kerkrade
Absolute aanrader! Goede toevoeging aan de lijst.

Wie ook leuk is om te volgen is Scott Brown Carpentry. Ook een Nieuw Zeelander. Wel mee gericht op schrijnwerk/bouw video's. Sympathieke kerel. https://www.youtube.com/channel/UC_JILA9Hg517dKdMb3n2OrQ/videos

Dit vind ik echt een super kanaal. Idd sympathieke kerel en geeft leuke uitleg, goed in elkaar gezette filmpjes.

Deze heb ik hier ook nog niet voorbij zien komen:
https://www.youtube.com/channel/UCYU9ctqfZCDdagNPfEzL6dg Finish Carpentry TV, veel informatie en erg vakkundig.
 

emy

Actieve deelnemer
9 okt 2013
111
0
JSK-koubou uit Japan
Maakt mooie en goede dingen en zeer zeker het kijken waard,hieronder een paar ideeën.
How to make a linear guide fence for a router table
DIY line laser attached to panel saw
DIY Making A Magnetic Drill Guide
 

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.031
65
Omgeving Amersfoort
Nog een tip:

Mike Farrington, heerlijke houtbewerker, leuke filmpjes, goeie edit-skills en humor. Doet veel van meubels, tot kumiko en herstellen van een kolomboor. Leuk en leerzaam

 
  • Leuk
Waarderingen: Hiertebreeddaartelang

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.031
65
Omgeving Amersfoort
Nog een tip:

Scott Turner / Forme Industrious

Doet heel veel en is van alle markten thuis, houtbewerking/meubelmakerij vaak in combinatie met staal. Leuke ontwerpen, vaak met een vleugje vintage industrial.

 

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.031
65
Omgeving Amersfoort
Nog een tip:

Onze eigen Dennis natuurlijk van het kanaal Hooked on Wood

Geen uitleg nodig he, steun hem met een paar likes of sub zijn kanaal ;)

 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.