Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Gezocht, no 4 bankschaaf.

Hallo, ik ben op zoek naar een nieuwe no4 bankschaaf van rond de €100. op dit moment werk ik met een goedkoop Portal no 4 schaafje maar hier is de stelschroef van defect waardoor het stellen niet lekker gaat. nu heb ik een nieuwe Stanley Bailey in handen gehad maar daar heb ik geen fijn gevoel bij, de schaaf is niet alleen lichter maar voelt zelfs fragieler aan dat wat ik heb. daarom de vraag, is er een mede forummer wie nog een goede schaaf wil doneren voor ongeveer €100.

Ik heb nog een goede Nooitgedagt no4 liggen. Mocht je interesse hebben dan graag even via de mail: marthijnzwarts at gmail dot com

Fijne Paas dagen allen!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lhoornweg Bekijk Berichten
    Hallo, ik ben op zoek naar een nieuwe no4 bankschaaf van rond de €100. op dit moment werk ik met een goedkoop Portal no 4 schaafje maar hier is de stelschroef van defect waardoor het stellen niet lekker gaat. nu heb ik een nieuwe Stanley Bailey in handen gehad maar daar heb ik geen fijn gevoel bij, de schaaf is niet alleen lichter maar voelt zelfs fragieler aan dat wat ik heb. daarom de vraag, is er een mede forummer wie nog een goede schaaf wil doneren voor ongeveer €100.
    Voor de rond 100 koop je een mooie Juuma of een Dick.

Ik weet niet of je nog steeds op zoek bent naar een no. 4 schaaf, maar ik heb nog wel eea liggen, oude Stanleys en Records, ik denk zelfs dat er nog wel een 4 1/2 bij zit. En die voelen NIET fragiel aan, kan ik je verzekeren!

Kun je mij wat meer info sturen over wat je precies verkoopt Don_Paul? Voor der est ben ik geen verslaafde verzamelaar hoor
    De 4 1/2 heb ik ws wel belang bij.

Groet,
    Marthijn

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don_Paul Bekijk Berichten
    Ik weet niet of je nog steeds op zoek bent naar een no. 4 schaaf, maar ik heb nog wel eea liggen, oude Stanleys en Records, ik denk zelfs dat er nog wel een 4 1/2 bij zit. En die voelen NIET fragiel aan, kan ik je verzekeren!
    Heel erg bedankt voor je aanbod maar heb laatst een hele mooie nooitgedagt gekocht van een medeforummer, deze werkt uitstekend en ligt heerlijk in de hand.
    Tevens is het morgen koningsdag waarvoor ik mijzelf de missie heb gegeven om op de vrijmarkt te gaan zoeken naar goed restaureerbaar gereedschap.

hopelijk heb je meer geluk bij Marthijn.

Forum Rechten