berkentriplex

matrex-online

Actieve deelnemer
27 feb 2013
278
2
Ik ben een legotafel aan het maken voor onze kleine. Nu ben ik begonnen met bergenmultiplex van 18mm. Er zijn echter ook stukken die ik in 12mm wil maken bijv de deksel. Maar nu kan ik die niet vinden.. iemand een adres voor berkenmultiplex in omgeving alkmaar?
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.761
459
Almere
Ik ben een legotafel aan het maken voor onze kleine. Nu ben ik begonnen met bergenmultiplex van 18mm. Er zijn echter ook stukken die ik in 12mm wil maken bijv de deksel. Maar nu kan ik die niet vinden.. iemand een adres voor berkenmultiplex in omgeving alkmaar?

Bij "onze" praxis verkopen ze 12mm berkenmultiplex...
 

matrex-online

Actieve deelnemer
27 feb 2013
278
2
Karwei had het niet.. had eennplaat gehaald bij bouwmaat 18mm berken interieur multiplex. Echt super mooi hout! Hebben het alleen niet dunner..

Thx voor de tip ga morgen kijken
 

LMM

Actieve deelnemer
16 jul 2012
270
1
Groningen
Karwei had het niet.. had eennplaat gehaald bij bouwmaat 18mm berken interieur multiplex. Echt super mooi hout! Hebben het alleen niet dunner..

Thx voor de tip ga morgen kijken

konden ze ook niet bestellen? heb al een paar keer een andere maat dan op voorraad laten bestellen
 

David80

Actieve deelnemer
25 nov 2009
461
1
Dekker Hout heeft het naar mijn weten sowieso. Maar die leveren niet aan particulieren. Ik bestel het wel eens via de Multimate in mijn woonplaats die hebben hun als leverancier. Weet niet of dat ook bij andere Multimates zo is?
 

matrex-online

Actieve deelnemer
27 feb 2013
278
2
Praxis had geen berke wel populieren.. toen ff verder gegoogled en bij pontmeyer terechtgekomen. 2plaatjes besteld, ben benieuwd!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.