Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: berkentriplex

berkentriplex

Ik ben een legotafel aan het maken voor onze kleine. Nu ben ik begonnen met bergenmultiplex van 18mm. Er zijn echter ook stukken die ik in 12mm wil maken bijv de deksel. Maar nu kan ik die niet vinden.. iemand een adres voor berkenmultiplex in omgeving alkmaar?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door matrex-online Bekijk Berichten
    Ik ben een legotafel aan het maken voor onze kleine. Nu ben ik begonnen met bergenmultiplex van 18mm. Er zijn echter ook stukken die ik in 12mm wil maken bijv de deksel. Maar nu kan ik die niet vinden.. iemand een adres voor berkenmultiplex in omgeving alkmaar?
    Bij "onze" praxis verkopen ze 12mm berkenmultiplex...

Karwei had het niet.. had eennplaat gehaald bij bouwmaat 18mm berken interieur multiplex. Echt super mooi hout! Hebben het alleen niet dunner..

Thx voor de tip ga morgen kijken

Jullie hebben ook een pontmeyer in alkmaar.
    Daar hebben ze berken multiplex vanaf 3 mm dikte. Kijk maar eens op hun site https://www.pontmeyer.nl/pageid/pontmeyer-alkmaar
    Ik weet niet wat hun prijzen, ik schrik altijd als ik weer eens een plaatje multiplex ergens haal.....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door matrex-online Bekijk Berichten
    Karwei had het niet.. had eennplaat gehaald bij bouwmaat 18mm berken interieur multiplex. Echt super mooi hout! Hebben het alleen niet dunner..

Thx voor de tip ga morgen kijken
    konden ze ook niet bestellen? heb al een paar keer een andere maat dan op voorraad laten bestellen

Dekker Hout heeft het naar mijn weten sowieso. Maar die leveren niet aan particulieren. Ik bestel het wel eens via de Multimate in mijn woonplaats die hebben hun als leverancier. Weet niet of dat ook bij andere Multimates zo is?

Praxis had geen berke wel populieren.. toen ff verder gegoogled en bij pontmeyer terechtgekomen. 2plaatjes besteld, ben benieuwd!

Forum Rechten