Lee valley tool 1 april

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
ELk jaar probeert Lee Valley tools ons hout frobelaars op de hak te nemen en vandaag kreeg ik dit filmpje onder ogen en dacht meteen kan nie waar zijn of ......

 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.763
459
Almere
En ik me maar afvragen wat je gegoogled hebt dat je dit onder ogen krijgt;)....wel weer leuk dat ze er zoveel werk van maken!
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Het zou wel een tegenvaller zijn als dit de 1 april grap is, ze hebben veel betere gehad. Is trouwens al enkele dagen te bestellen bij Lee Valley ook.
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Beweer ook niet dat dit de 1 april grap is maar mij lijkt dit een onzin ding we zullen het morgen zien toch
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Beweer ook niet dat dit de 1 april grap is maar mij lijkt dit een onzin ding we zullen het morgen zien toch

Tis een soort van storystick, maar dan herbruikbaar en instelbaar. Vind het typisch een Veritas hebbedingetje, kan wel een goed van pas komen maar voor mij te duur omdat ik het te weinig zal gebruiken.
 

H.Katan

Actieve deelnemer
15 jan 2014
247
5
Woodpeckers heeft iets vergelijkbaars http://www.woodpeck.com/storystickpro.html Lijkt me niet echt een 1 aprilgrap en voor mensen die veel vaak herhaalbare maten gebruiken kan het heel erg handig zijn. Ik zou er geen gebruik van maken, maar dat zegt natuurlijk helemaal niets over het nut voor anderen.
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Die van woodpeckers is mij bekend maar dat ding van versitas lijkt mij niets mij te wiebelig .
Dat afmeten kan je ook met een passer doen maar hoe dan ook het is effe afwachten..... ben benieuwd maar zijn er mensen die iets anders gezien hebben wat mogelijk de 1 april grap is .
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.