Rarara wat heb ik recentelijk ge-googled?

Marthijn

Actieve deelnemer
26 jan 2014
140
0
Zeist
De scharnieren van Brusso? Krijg ik nu ook een mooie prijs (zwaluwstaartzaag zou een leuk begin zijn :) )?
 

Botte Bijl

Actieve deelnemer
16 dec 2011
202
0
Finland
Helemaal gelijk! Ik verbaas me er nog altijd over wat google allemaal onthoud.
Helaas geen prijzen... Zwaluwstaart zaag? Zeist/ Arnhem/ Zeist is toch goed te doen? :rolleyes:
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.675
2.561
Gaanderen
Hoe meer je op dergelijke advertenties klikt hoe meer er betaald moet worden door de adverteerder. En hoe meer google verdient. Ik kreeg in december van jaap door dat er vuurwerkadvertenties te zien waren.
Laat ik daar nou helemaal niets:eek::eek::p van weten. Dat ik zelf vuurwerkverkoop heeft er natuurlijk niets mee te maken. Blij was ik er niet mee dit forum is niet de doelgroep.
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Ik heb afgelopen weekend per toeval voor het eerst ooit een aflevering gezien op tv van the big bang theory en vond het best wel leuk, de dag erna stond het in mijn youtube suggesties :eek:

Ik heb op geen enkele website reclame dankzij de firefox browser met de "noscript" plugin, zelfs op youtube nergens reclame, ook niet voor of tussen de video's.

forumwwnl.jpg

ik gebruik google niet meer maar "startpage" in de plaats, die spioneren je niet. Ik heb geen reclame dankzij mijn plugins maar google verkocht wel mijn zoektermen aan bedrijven waardoor als ik op google iets als "schroef" typ dan krijg ik wekenlang mails van bedrijven in China die mij containers vol schroeven willen verkopen.
 
Laatst bewerkt:

Botte Bijl

Actieve deelnemer
16 dec 2011
202
0
Finland
Haha, containers vol met schroeven ;) Wel een goede tip Timothy, startpage ga ik proberen!
Heb trouwens een poosje duckduckgo geprobeerd maar ik kon er niet aan wennen.
 

rverhag

Actieve deelnemer
2 mrt 2014
102
16
57
Oost Souburg
Volgens mij is Google gewoon behulpzaam..........

Schermafdruk 2015-03-26 20.03.05.jpg

Ze lezen de inhoud van je mail alleen maar om je advies te kunnen geven. Inhoud gebruiken ze echt nergens anders voor hoor :rolleyes:
 

Bosquet

Actieve deelnemer
12 dec 2014
569
70
Drachten,
www.bosquet.nl
Volgens mij is Google gewoon behulpzaam..........

attachment.php


Ze lezen de inhoud van je mail alleen maar om je advies te kunnen geven. Inhoud gebruiken ze echt nergens anders voor hoor :rolleyes:

WTF... really ???

(excusez le mot...) :rolleyes:
 

MM!

Actieve deelnemer
13 jul 2014
29
0
ik gebruik google niet meer maar "startpage" in de plaats, die spioneren je niet. Ik heb geen reclame dankzij mijn plugins maar google verkocht wel mijn zoektermen aan bedrijven waardoor als ik op google iets als "schroef" typ dan krijg ik wekenlang mails van bedrijven in China die mij containers vol schroeven willen verkopen.

Normaal zou je bij zoeken met google geen emails van bedrijven moeten krijgen. Wat zou kunnen is dat je browser iets ongewenst op de achtergrond uitvoert.
Ik zie dat je Chrome gebruikt. Met de volgende links kun je kijken wat allemaal uitgevoerd wordt door je browser.

chrome://extensions/
chrome://plugins/

Ik ben wel eens wat geïnfecteerde websites tegengekomen die stiekem een plugin probeerde te installeren.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.