steigerhout

Donmike

Nieuw lid
22 mrt 2015
8
0
hallo, ik ben nieuw op dit forum en nieuw in het hout bewerken/meubels maken. zit op internet wat rond te neuzen om steigerhout te kopen.iemand enig idee waar ik het mooiste steigerhouten planken kan kopen?
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.485
954
Riemst
Misschien even vermelden waar je woont. Ik weet een handelaar in Zutendaal, maar daar heb je weinig aan als je pakweg in Groningen of Kortrijk woont.
 

Victor

Actieve deelnemer
3 mei 2015
80
2
Maastricht
Ik ben dus laaiend tevreden over een houthandel in de regio Tongeren (Belgisch limburg), altijd goede keus in recht en spotgoedkoop hout. Als steigerplanken koop ik gewoon ongeschaafde 25 bij 2,5cm planken. Met een aanhanger vol rij je weg en heb je het idee 6x zo goedkoop als bouwmarkt hout kwijt te zijn!
Bedankt voor de tip mathieu! Je komt uit de buurt!:)

Groeten Victor
 

simonklein

Actieve deelnemer
24 jul 2014
175
1
Zoek je nieuwe of gebruikte planken? Die laatste zijn tegenwoordig lastiger aan te komen en de prijs ligt ongeveer op het dubbele van nieuwe planken...
 

rowan

Actieve deelnemer
2 dec 2012
59
11
Iets verder weg, maar ook goede ervaring met houthandel reijmerswaal in rilland voor steigerhout a 9 euro/ 5 m lengte.
 

SilverApe

Actieve deelnemer
16 apr 2014
110
0
Lelystad
Is dit een goede plek om te vragen of iemand weet waar je in de buurt van Lelystad gebruikt steigerhout kan kopen? Heb nu wel een adresje maar die is behoorlijk duur, €17,5 (incl btw) voor 5 meter. Waren wel mooie planken. Zoek liefst iets in de buurt. Ik heb namelijk nog geen aanhanger, duurt nog ff voordat ik die kan aanschaffen :)

Groeten,
Aaron
 

piggel

Nieuw lid
19 aug 2015
3
0
Ik ben op zoek naar een plek in Twente om steigerhout te kopen. Liefst op lengtes van 5 m. Iemand een idee?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.