Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Boombank

Boombank

Wie kan mij helpen aan een goede tekening van een boombank.
    Dat is een bank die om de boom heengaat, vaak bestaat deze uit een zeskant met de zitting naar buiten gericht.

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2010
    Google even op boombank bouwtekening filetypedf en de eerste in de lijst is volgens mij al wat je bedoeld.

Succes!

Ik zie net dat er een icoontje in de link staat. Op de plaats van dat icoontje hoort te staan : p, maar dan zonder spatie.
    Op het moment dat je die twee tekens aan elkaar typt, zoals de bedoeling is, dan maakt het systeem er automatisch een icoontje van.
    Dit even als toelichting. Tong uitsteken was echt niet de bedoeling...

Groet,
    Jan
    Laatst gewijzigd door maja158; 28-03-15 om 17:40. Reden: toelichting

Als je een reactie typt en drukt op geavanceerd, dan kan je de optie aanvinken om de smileys uit te schakelen in een tekst.

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2010
    Dank je wel Woldenga! Weer wat geleerd.

Om toch nog maar wat toe te voegen aan dit onderwerp: Pinterest. Neem daar eens een kijkje op. En dan zoeken op tree bench, zoeken in het engels levert altijd de meeste resultaten op

Bij de eerste afbeelding kom je bijvoorbeeld al uit op deze site, waarbij het stap voor stap uitgelegd wordt en er er zelfs nog een filmpje bij zit over de bouw.

Ik zoek ook een tekening,alleen zoek ik de omgekeerde versie.
    Tafel om de boom,en dan een bank,vierkant of zeskant..
    Niet veel te vinden.
    Wie heeft een tekening?

zoek je zoiets, hier heb ik de engelse bouwbeschrijving van in PDF formaat:
    boom bank.jpg
    If you can't fix it with a hammer, it must be electrical.

Forum Rechten