Vandikte schaaftafel

Grizzly

Actieve deelnemer
30 jan 2015
115
0
Oosthuizen
Wanneer de topic starter kijkt naar de hobby prijsklasse van €260 en aangeeft zeer weinig ruimte te hebben, is een verschil naar €1000 wel wat erg groot. Tevens is de HBM 200 ook een veel grotere machine.

@Tino,
Waar wil je hem voor gebruiken en welke afmetingen wil je minimaal kunnen vlakken?
 

Houtie

Nieuw lid
15 sep 2014
23
0
Misschien een optie voor een nette 2de hands te kopen zoals bv een scheppach hm2 deze zijn over het algemeen vrij veel in aanbod. Veel succes.
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Als je een beetje rondzoekt kan je voor 3 a 4 honderd euro een HM 2 vinden met alle "veel" extra's Dan bespaar je niet alleen in geld maar later ook nu in ruimte.
hg Hugo
 

Rhynix

Actieve deelnemer
24 okt 2012
582
1
Izegem, België
Wel, de topicstarter heeft volgens mij geen prijsklasse aangegeven (of werd het bericht aangepast?) maar deed enkel een suggestie voor een machine.

daarnaast volg ik een beetje de trend van het forum :cool:: bij de vraag naar een goedkope frees wordt een OF1400 aanbevolen, of wanneer gevraagd wordt of een robland X26 degelijk materiaal is, wordt een hammer C3 31 aanbevolen...

Ik wou maar zeggen: de tendotools heeft slechte reviews (heb dit machientje niet gehad, wel die van powerplus, en kan enkel de reviews gelijk geven) en de HBM 200 heeft in zijn prijsklasse voornamelijke goede reviews.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.