Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Vandikte schaaftafel

Kan iemand mij vertellen wat ik voor vandikte schaaftafel (combi) kan kopen?

Hij moet niet duur zijn want ik ben maar een hobbyist met zeer beperkte ruimte!

Is dit misschien iets?:https://www.youtube.com/watch?v=v_zyfPFPFsI

groet
    Tino

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Neen.

Kijk eerder naar een HBM 200 (999 euro)
    Compact en goedkoop.

Wanneer de topic starter kijkt naar de hobby prijsklasse van €260 en aangeeft zeer weinig ruimte te hebben, is een verschil naar €1000 wel wat erg groot. Tevens is de HBM 200 ook een veel grotere machine.

@Tino,
    Waar wil je hem voor gebruiken en welke afmetingen wil je minimaal kunnen vlakken?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rhynix Bekijk Berichten
    Neen.

Kijk eerder naar een HBM 200 (999 euro)
    Compact en goedkoop.
    kort door de bocht antwoord, heb je er zelf een gehad?
    en wat jij aanbeveelt is zowat 4 maal zo duur.

Misschien een optie voor een nette 2de hands te kopen zoals bv een scheppach hm2 deze zijn over het algemeen vrij veel in aanbod. Veel succes.

Als je een beetje rondzoekt kan je voor 3 a 4 honderd euro een HM 2 vinden met alle "veel" extra's Dan bespaar je niet alleen in geld maar later ook nu in ruimte.
    hg Hugo

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Wel, de topicstarter heeft volgens mij geen prijsklasse aangegeven (of werd het bericht aangepast?) maar deed enkel een suggestie voor een machine.

daarnaast volg ik een beetje de trend van het forum : bij de vraag naar een goedkope frees wordt een OF1400 aanbevolen, of wanneer gevraagd wordt of een robland X26 degelijk materiaal is, wordt een hammer C3 31 aanbevolen...

Ik wou maar zeggen: de tendotools heeft slechte reviews (heb dit machientje niet gehad, wel die van powerplus, en kan enkel de reviews gelijk geven) en de HBM 200 heeft in zijn prijsklasse voornamelijke goede reviews.

Forum Rechten