Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 36

Split top slab bench

Met een Groet,
    Maurice
    There, I said it

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2012
    mooie tongbreker

Wel knappe bank!!
    Laatst gewijzigd door Rhynix; 26-03-15 om 15:21.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rhynix Bekijk Berichten
    mooie tongbreker

Wel knappe bank!!
    Tja, had split top slab bench hier graag in correct Nederlands omschreven maar ik weet alleen niet hoe.. (gespleten top uit één stuk hout bank?)
    Ben erg benieuwd naar jullie kritiek! betreffende de video. Ik vind hem zelf aan de lange kant (Bijtel in het achterhoofd ) Maar wil toch graag een realistische impressie geven hoe ik te werk ben gegaan maar geprobeerd desondanks de registratie zo kort mogelijk te houden.

MB
    There, I said it

Hoi Maurice, mooie video hoor! (niet langer maken) en een nog mooiere tafel.

Hele mooie bank. Prachtig hout. Van mij mogen dit soort filmpjes gewoon anderhalf uur duren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarcelG Bekijk Berichten
    Hoi Maurice, mooie video hoor! (niet langer maken) en een nog mooiere tafel.
    Dank voor de reactie Marcel! Zoals aangegeven heb ik geprobeerd het zo kort mogelijk (mijns inziens) te houden. Enehh, t'is een bank!
    There, I said it

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erdevee Bekijk Berichten
    Hele mooie bank. Prachtig hout. Van mij mogen dit soort filmpjes gewoon anderhalf uur duren.

Anderhalf uur had ik natuurlijk makkelijk kunnen vullen maar je wilt me vast niet eeuwig zien staan schrapen en schuren, lol.
    Dank erdevee!
    There, I said it

Prachtig ontwerp, mooi uitgevoerd, en goed gefilmd! En wat een fijne werkplaats, met alles erop en eraan!

Happy woodworking, Jaap Bri
    Hout Moet...

Mooie film, lengte is prima. Mooie technieken met schraper. Welke epoxy gebruik je eigenlijk om die scheuren op te vullen?

Het hangt af welke boodschap je wilt overbrengen, voor de houtbewerker laat je elke stap zien, als ik er wat kritischer naar kijk zou je de herhalende bewerkingen er uit kunnen halen.

de kracht van je huidige film ligt in het duidelijk maken dat het geen Cnc werk is, dus relatief veel handwerk.

voor verkooppromotie is het aan de lange kant, voor ons houthobbyisten een leuke hoe doe ik het film.

Een net machinepark en de man met inzet en kennis beide nodige componenten voor het product komt goed uit de verf.

Forum Rechten