iemand ervaring met deze cirkelzaag met geleider

pilot

Nieuw lid
2 mrt 2010
8
0
Geloof ook niet dat je het als een kopie van festool moet zien.Rail is volgens mij wel een stukje goedkoper als de festool rail en daar kan nooit veel verschil inzitten.Wat ik begrepen heb kun je bij festool de speling op de rail instellen ben benieuwd of dat bij deze cirkelzaag ook kan.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
dit is geen vergelijk met de festool zaag. je kan iets erop laten lijken daarom is het zeker niet hetzelfde. een kennis heeft de namaakfestool en heeft daar veel plezier van maar hij gebruikt de zaag 1 x maand ongeveer en stelt dus andere eisen aan een cirkelzaag dan iemand die er dagelijks mee werkt.
rick
 

zuma

Post veel
20 jan 2009
974
2
Gouda
Ik denk ook afstelknopjes te zien voor op de geleiderrail. Dus hij zal ook best wel af te stellen zijn. Ik denk dat het belangrijkste verschil met de echte is dat wellicht de motor, lagering en kwaliteit zaagblad minder is. Maar dat wil niet zeggen dat je er minder plezier van kan hebben. En dat zeg ik als Festool verslaafde.... En als ze met basis bedoelen dat motor en lagers e.d. van Holzer zijn dan zit het wel snor. Een andere oude bekende kopie van festool is de Spero en dat lijkt weer hier erg veel op.

De geleiders zouden best wel eens uitwisselbaar kunnen zijn met die van festool, de koppelstukken passen in ieder geval ook op de rails van Festool zag ik op de site. De koffers zijn duidelijk een kopie van de Tanos koffers die Festool gebruikt maar zo te zien niet compatible met die van tanos.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.