Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11
    Athanor
    Guest

Nieuwe Bosch REAXX veilige cirkelzaagtafel geannonceerd

Fine Woodworking komt met een artikel over de annoncering van een Bosch REAXX cirkelzaagtafel die in de beveiliging springt zodra hij door lichaamsdelen gaat zagen.

Benieuwd wanneer die op de Nederlandse markt komt..... Of is die er misschien al?

Fons

Laatst gewijzigd door Athanor; 21-03-15 om 09:48. Reden: Typo

Is het al 1 April?
    . . . Als er 1 gereedschap over de dam is staat zo je werkplaats vol . . .

Nee hoor, op de Amerikaanse site wordt de machine voor eind dit jaar aangekondigd. Prijs: 1.500 USD.
    Overigens is het principe de doorontwikkelde versie van Sawstop.
    Met vriendelijke groet, Ronald

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Volgens mij had hij in de reclame niet eens een schrammetje.

Maar ja die bouwers zijn natuurlijk stoere mannen die van hardrock houden.

Geen schade aan het zaagblad en sneller weer door dan bij de sawstop, ziet er wel interessant uit! Prijs is overigens wel fors vind ik.

er staat volgens mij geen prijs op gespaarde vingers ...

klopt, maar ik doelde op de prijs in vergelijking tot die van sawstop.

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2013
    En wat zouden die gaspatronen kosten, je wilt natuurlijk iedereen even laten testen dus een doos patronen moet er sowieso bij

Ik las op een andere site een prijs van $99 voor 1x 2 stuks (die je hem ziet omdraaien).

Heb ook ergens gelezen hoeveel keer je dit 'trucje' kunt doen voor die terug moet voor onderhoud. Staat me niet helemaal meer bij, maar volgens mij was het 16x! Als je 16x met je vingers in je zaagtafel hebt gehangen moet je misschien geen zaagtafel hebben alleen

Neemt niet weg dat mij dit wel erg aanspreekt, benieuwd wat die in NL gaat kosten...

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Als ik de US/EU afkortzagen prijs extrapoleer dan kom je momenteel op een verschil van 30%. Dus $1500 wordt €1960 om je een idee te geven.

Forum Rechten