Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Gezocht, vlak-vandiktebank 230V

Ik zoek een nette schaver die op 230V moet werken.

Eigenlijk zijn alle machines van 8" en breder interessant.

Aangezien dit mijn eerste schaver wordt, wil ik een machine zonder problemen. (riemen, messen, speling etc)

Eventueel als combimachine mag ook worden aangeboden.
    Budget tot 500€ +/-

Wil er best een stuk voor rijden, woon in midden limburg.

Bart ik heb over een paar weken als mijn felder combi geleverd is een scheppach hm1 uit eind jaren 70 in de aanbieding.
    Mijn vraagprijs zit rond jou budget.

Ook is er een freeshulpstuk en een langgatboorhulpstuk bij. De messen maken voor verkoop nog een rondje langs de slijper.

Machine is op 230 volt en werkend tebezichtigen in sint joost, ook midden limburg.
    Wordt verkocht omdat ik een grotere machine heb gekocht.

Klinkt interessant.

Ik heb geen ervaring met zulke oude machines. Weet niet of ik het gehele budget moet spenderen aan een 40 jaar oude machine.
    (zie her en der wat op marktplaats staan, maar dat zijn andere prijzen/biedingen)

Kun je wat meer info geven, en evt wat fotos sturen per PM ?
    Ik neem aan dat dergelijke machine groot onderhoud nodig heeft, of heeft gehad.

ik heb er zelf 450 euro voor betaald, alle aandrijfriemen zijn vervangen, schaafmessen zijn vervangen door nieuwe, originele freeskop met wisselmessen is erbij. totaal heeft me dit een 650 euro gekost.
    een goed bod is uiteraard ook welkom.

beste PBT,

Ik ben ook maar zo slim als het internet. Ik heb dus geen ervaring met dergelijke machine, laat staan prijzen.
    Ik ga eens goed lezen hier wat er allemaal aan dergelijke machines kan mankeren of wat er vervangen moet worden. (en het kostenplaatje)

Als iemand zegt 500€ is een koopje, dan zou ik het kunnen geloven. Wellicht dat er mensen hier mij kunnen informeren ?

Over welk tijdsbestek hebben we het trouwens? (Paar weken is vrij vaag)