Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 4 van de 4
    Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

doosje van steenbeuk en mahonie

hallo

even een foto'tje van een klein projectje tussendoor

rick

Attached files

Re: doosje van steenbeuk en mahonie

Hallo Rick,

Mooie kleurcombinatie.
    Hoe groot is het geheel? Een doosje maak je om er wat in te stoppen, waarvoor is het bedoeld? Verder valt het mij op, dat de knop van het deksel groot is ten opzichte van het doosje. Ik heb geen idee hoe het 'hoort', trouwens zelf kan ik nog niet eens een stuk hout rond draaien. Maar naar mijn smaak is een kleiner/fijner knopje mooier.

Kor

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

kor
    het doosje is 45mm hoog. het dekseltje is inderdaad wat groot maar dat was de bedoeling. het doosje is voor de pop van mijn dochter. jaja wat een chique klantenkring he!! het is een test, ik heb een boek gekregen over het maken van doosjes. ik wil alle doosjes in het boek gemaakt hebben . op deze manier manier kom ik vanzelf alle problemen tegen en kan ik mijn eigen doosjes gaan maken.
    rick

Hallo Rick.
    Nou als dit een "tussendoortje" is, dan belooft het nog wat te worden!
    Ik sluit me aan bij Kor: zie ook liever een dekseltje, dat in één vloeiende lijn verandert van schijf in steel en eindigt in een klein knopje. Misschien kun je het dekseltje in het potje laten beginnen, waardoor de bolle lijn van het potje overgaat in een tegenovergestelde beweging richting knopje.
    Lastig draaien en toch een mooi bolvorm!
    vr.gr. Jan Pranger.
    http://www.arstorno.nl

Forum Rechten