Uit mijn winterslaap gekomen

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Het is al weer een hele tijd terug dat ik wat gemaakt en gepost heb. Voor mijn zaagtafel heb ik een paar houtjes gemaakt. Ik wil nog heel lang met mijn 10 geboden doen daarom deze verlengvingers. Mijn favoriete hout, natuurlijk gratis pallet hout. Voor het voorbeeld even op de site van Matthias Wandel gekeken. De kleur help voor het zoeken. Omdat ik deze tafel tijdelijk heb uitgeleend leek mij dit wel zo veilig.:p
20150316_135758.jpg
20150316_144323.jpg20150316_144331.jpg20150316_154839.jpg
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Goed bezig !!! Nu is dit klaar.....waar ga je nu aan beginnen ? Wil geen druk leggen hoor maaruh....hophop...lang genoeg geslapen!!
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
...lang genoeg geslapen ????
Ik heb plannen zat. Het schavenhotel zit een beetje erg vol. Daarom heb ik het plan opgevat om voor enkele losse schaven nieuwe doosjes te maken. Ik heb Japanse toolboxen in gedachte. Het hout staat al klaar. (natuurlijk deze pallets) Ik beloof er een fotodagboek van bij te houden. Als ik dat niet vergeet :confused:
hg Hugo

In navolging van Raymond wil ik alles met de hand gaan doen......... Daar krijg ik vast spijt van.;)
 
Laatst bewerkt:

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.755
145
Rotterdam
Goed bezig!!

Met die rode kleur kan je ze niet alleen snel terugvinden, maar als het dan toch een keer misgaat hoef je ze niet opnieuw te verven. ;)

In navolging van Raymond wil ik alles met de hand gaan doen......... Daar krijg ik vast spijt van.

We zullen je er doorheen slepen. Met opbeurende woorden!!

Groeten, Raymond
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Alles met de hand ? Stoer....maar waarvoor zijn dan die mooie rode duwhoutjes ? :eek:
De zaagtafel staat tijdelijk in het kluspand van de scouting. Omdat iedereen er me kan werken voel ik me wel een beetje verplicht om voor de veiligheid te zorgen. In de schuur staat hij ook best wel een beetje in de weg. Zo sla ik twee vliegen in één klap.
hg Hugo
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.