Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Onderwerp: combi machine

combi machine

Hallo beste forummers is er iemand die er van houdt om een oude combinatie machine op te knappen/restaureren ik heb er namelijk ooit een gekocht met de intentie dat te doen, ben er aan begonnen maar heb er helaas geen tijd voor om verder te gaan het is een degelijk ding van gietijzer en niet zo groot als iemand intresse heeft laat het eens weten messchien kunnen we wat regelen want ik ga hem nu toch echt wegdoen hij staat me in de weg mvg roel

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roeli Bekijk Berichten
    Hallo beste forummers is er iemand die er van houdt om een oude combinatie machine op te knappen/restaureren ik heb er namelijk ooit een gekocht met de intentie dat te doen, ben er aan begonnen maar heb er helaas geen tijd voor om verder te gaan het is een degelijk ding van gietijzer en niet zo groot als iemand intresse heeft laat het eens weten messchien kunnen we wat regelen want ik ga hem nu toch echt wegdoen hij staat me in de weg mvg roel
    Ik ben het niet van plan...maar misschien is het wel handig als je wat info geeft over de machine...

Ik zal eens kijken of ik wat foto's kan plaatsen het gaat in ieder geval om een Hitachi ik heb er verder geen info over heb er wel naar gezocht nooit iets over kunnen vinden ik heb op mp er ooit een voorbij zien komen ik weet wel dat ie in de jaren 80 gekocht is bij destil

Denk wel interesse zeker als hij niet al te ver uit de buurt staat.
    Foto's, afhaal locatie en richtprijs zijn zeker interessant

Hoi bartos ik zit nog niet zo lang op dit forum en weet nog niet hoe foto's erop te zetten en iemand een pb moet sturen , ik woon in gassel noord brabant ,75 euro is wat ik er nog voor wil mvg roel

Ik heb mogelijk ook interesse.
    als je een foto kan plaatsen en de afmetingen van de machine doorgeeft!
    foto plaatsen doe je door snelle reactie en op de derde icoon van rechts te klikken waarna je een foto op je p.c kunt selecteren.

Ik ga mijn best doen het wordt wel in het weekend want ben wanwege m,n werk pas in het weekend weer thuis mvg

001.jpg002.jpg005.jpg005.jpg006.jpg004.jpg004.jpg003.jpgBeste forummers hierbij wat foto,s hij is al gedeeltelijk uit elkaar want ik was er al aan begonnen toen ik hem kocht werkte alles (nu ook nog)heb bv de freesspil laten reinigen ik hoop dat iemand het op wil pakken want het is echt een degelijk klein leuk combi tje mvg roel

Je hebt een bericht

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Ik vind het een erg mooi apparaat maar ik heb alles al los en je woont te ver weg.....

Forum Rechten